فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد؛

پیدا شدن ۱۰۰ کیلو حشیش

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 100 کیلو گرم حشیش در عملیات مشترک با پلیس تهران بزرگ خبرداد.

پیدا شدن ۱۰۰ کیلو حشیش

به گزارش منیبان؛ سردار علی ابراهیمی در بیان جزئیات این خبر گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که در یکی از محلات تهران ساکن است.

او اظهار کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی‌های لازم با پلیس تهران بزرگ برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچی و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین گفت: سرانجام تیمی مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین و استان تهران پس از هماهنگی با دستگاه قضایی به محل شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن یک محموله حشیش کشف کردند.

ابراهیمی با اشاره به دستگیری 2 سوداگر مرگ در این رابطه، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان و جدی با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.


ت ت
کدخبر: 110896 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها