کشف بیش از ۵۳ کیلو گرم تریاک در استان مرکزی

در عملیات مشترک پلیس مبارزه باموادمخدر استان مرکزی با شهرستان لردگان ۵۳ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف شد.

کشف بیش از ۵۳ کیلو گرم تریاک در استان مرکزی

به گزارش منیبان؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از کشف ۵۳ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک در توقیف یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر طی یک عملیات مشترک در شهرستان لردگان خبر داد.

سرهنگ " حسین شمسایی فر " گفت: با اقدامات اطلاعاتی کسب شده از سوی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی در جریان انتقال یک محموله مواد مخدر از استان فارس به مقصد استان‌های مرکزی کشور قرار گرفته و هماهنگی لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر چهار محال بختیاری جهت انجام یک عملیات مشترک صورت گرفت.

سرهنگ شمسایی فر افزود: در بستر این عملیات موفقیت آمیز که با هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه از سوی ماموران کاربلد و خبره پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی انجام شد، در نهایت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لردگان در سطح محور مواصلاتی یاسوج- لردگان، خودرو توقیف و در بازرسی از آن ۵۳ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف شد.

او در پایان با تأکید بر برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان عمده مواد مخدر به عنوان یکی از برنامه‌های محوری در مبارزه هدفمند با پدیده شوم موادمخدر در سطح کشور گفت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.


ت ت
کدخبر: 115270 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها