راز کشف جسد در یکی از مناطق پاکدشت با شناسایی قاتل برملا شد

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: با تلاش کارگاهان پلیس آگاهی پاکدشت راز کشف جسد داخل یک خودرو با شناسایی قاتل برملا شد.

راز کشف جسد در یکی از مناطق پاکدشت با شناسایی قاتل برملا شد

به گزارش منیبان؛ سرهنگ "نجم الدین مرادی" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی پیدا شدن یک دستگاه وانت مزدا که داخل آن جسد مردی حدوداً ۳۰ساله از اتباع وجود داشت که آثار اصابت چاقو بر نواحی مختلف بدن وی مشهود بود، پرونده به منظور رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع و موضوع شناسایی و دستگیری مرتبطین در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی ، فنی و پلیسی و بررسی هویت و تحقیقات از آخرین افرادی که با متوفی در ارتباط بودند و همچنین بررسی دوربین های پیرامونی محل کار مقتول ، پرده از راز این قتل گشود و برادر ناتنی مقتول بعنوان اولین مظنون دستگیر شد.

رئیس پلیس پاکدشت گفت :برادر ناتنی مقتول که جوانی ۲۴ ساله است پس از چند روز لب به اعتراف گشوده و اعلام داشت طی تماس تلفنی، برادرم را به کارگاه کشانده وچند ضربه چاقو به او زده و با میله آهنی به سر او کوبیدم سپس برای اطمینان از کشته شدنش، با دستمال سر، وی را خفته کرده و جسدش را با خودرو وانت مزدا در حاشیه اتوبان رها کردم.

وی تصریح کرد: با تلاش همکاران پلیس آگاهی، قاتل در تحقیقات تکمیلی به قتل اعتراف و انگیزه خود را ارث و میراث و مسائل مالی عنوان کرده که برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.


ت ت
کدخبر: 115769 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها