کشف 90 کیلو تریاک در تهران

جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یکی از سوداگران مرگ و کشف90 کیلو تریاک از مخفیگاهش خبر داد.

کشف 90 کیلو تریاک در تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ حسین باباپور، جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در منطقه جنوب تهران، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

او عنوان کرد: ماموران در بررسی مقدماتی دریافتند متهم از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر می باشد که خانه خود را تبدیل به دپو و نگهداری مواد مخدر تبدیل کرده است و پس از خریداری مواد مخدر از قاچاقچیان شرق کشور آن را با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید به مخفیگاهش انتقال و سپس به توزیع آن به طور گسترده در سطح شهر تهران می پردازد.

جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر  تهران افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده و هماهنگی  قضائی، دستور دستگیری متهم اخذ و در ادامه تیمی از ماموران  پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران پس از مراقبت های ویژه پلیسی موفق شدند متهم را در مخفیگاهش در منطقه "عبدل آباد" دستگیر و در بررسی های بیشتر  از مخفیگاه اش 90 کیلو گرم تریاک کشف کنند.

سرهنگ باباپور در پایان با بیان اینکه در این رابطه خودروی متهم نیز توقیف شد، خاطرنشان کرد: متهم به مقر پلیس انتقال و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا اعزام شد.


ت ت
کدخبر: 11638 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها