نماینده مجلس شورای اسلامی خبر داد:

قطعی 10 ساعته آب در شهرستان اسدآباد

کیومرث سرمدی گفت: ملاقاتی با وزیر نیرو داشتیم و از او خواستیم دستوری دهد تا از محل اعتبارات ملی، شبکه فرسوده انتقال آب احیا شود همچنین 3 حلقه چاه حفر کنند تا مشکل آب شهرستان مرتفع شود اما مدت‌ها گذشته و مردم شاهد قطعی آب 8 تا 10 ساعته هستند.

قطعی 10 ساعته آب در شهرستان اسدآباد

کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار منیبان با اشاره به مشکلات آب استان خود گفت: علی رغم اینکه سال گذشته به وزیر نیرو و مسئولین مربوطه تذکر دادیم اما هنوز هم با قطعی آب در ساعت‌های متوالی رو به رو هستیم و مردم اسد آباد شاهد قطعی آب 8 تا 10 ساعته هستند.

او ادامه داد: ملاقاتی با وزیر نیرو داشتیم و از او خواستیم دستوری دهد تا از محل اعتبارات ملی شبکه فرسوده انتقال آب احیا شود همچنین 3 حلقه چاه حفر کنند تا مشکل آب شهرستان مرتفع شود اما مدت‌ها گذشته و هنوز این اقدامات مهم صورت نگرفته است. 

نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتظار داشتیم با اتمام فصل تابستان پیرو خنک شدن هوا و خاموشی کولرها مشکل کمتر شود اما هنوز که هنوزه با مشکل قطعی آب مواجه هستیم لذا درخواست‌مان از وزیر این است که هرچه زودتر مشکل مردم را برطرف کند.

 

ت ت
کدخبر: 118596 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها