سنگ قیمتی 2 پسرخاله را به جان هم انداخت

سنگ های یاقوت پسر جوان ماجرای درگیری خانوادگی را در شمال تهران رقم زد.

سنگ قیمتی 2 پسرخاله را به جان هم انداخت

به گزارش منیبان؛ 8 آبان امسال ماموران گشت پلیس در حال گشت زنی در شمال تهران بودند و به یک خودرو که 2 مرد با پسر جوانی داخل خودرو درگیر بودند روبرو شدند. ماموران که احتمال می دادند ماجرای آدم ربایی باشد به سرعت وارد عمل شده و 2 مرد داخل خودرو را دستگیر و پسر جوان را که هادی نام داشت نجات دادند.

درگیری خانوادگی

ماموران در تحقیقات پی بردند این پدر و پسر، شوهرخاله و پسرخاله هادی هستند و اختلاف آنها به خاطر سنگ های میلیونی یاقوت است. پسرخاله جوان در تحقیقات به ماموران گفت: چندی قبل هادی به ما زنگ زد و ادعا کرد سنگ عتیقه گرفته و قصد فروش آن را دارد، هادی می گفت که سنگ های زیادی سراغ دارد و در ابتدا 4 سنگ یاقوت اصل در اختیارش قرار گرفته است و ما نیز تصمیم به خرید این سنگ های یاقوت کردیم. وی افزود: با پرداخت 40 میلیون تومان 4 سنگ یاقوت را از هادی خریداری کردیم و قرار بود چند روز دیگر سنگ های دیگری برای ما بیاورد اما وقتی سنگ ها را پیش کارشناس سنگ بردیم متوجه شدیم سنگ های یاقوت سنگ های معمولی و بی ارزش است به همین خاطر از هادی کینه به دل گرفتیم. پسر جوان ادامه داد: شب دستگیری به بهانه گرفتن سنگ های دیگر او را سوار بر خودرویمان کردیم و با پدر او را داخل خودرو نگه داشتیم و با او درگیر شدیم و می خواستیم پول ما را پس دهد چون سر ما کلاه گذاشته بود که در این صحنه دستگیر شدیم.

هادی در خصوص پیدا کردن سنگ های یاقوت گفت: چندی قبل در جنوب تهران بودم که یک مرد معتاد را مشاهده کردم و وقتی دیدم داخل یک خرابه رفت کنجکاو شدم و دیدم که او شئی را داخل زمین جاساز کرد و روی آن خاک ریخت. وی افزود: کنجکاو شده بودم بعد از رفتن مرد معتاد داخل خرابه رفتم و زمین را کندم و این سنگ ها را پیدا کردم و فکر می کردم سنگ یاقوت است و از قلابی بودن آنها بی خبر بودم و نمی خواستم سر شوهرخاله و پسرخاله ام کلاه بگذارم. بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.


ت ت
کدخبر: 118601 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها