سارقان زیورآلات کودکان در قرچک بازداشت شدند

مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق در شهرستان قرچک شده که پس از هماهنگی با مقام قضایی سارقان در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شدند.

سارقان زیورآلات کودکان در قرچک بازداشت شدند

به گزارش مُنیبان؛ فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از شناسایی و دستگیری ۲ سارق زیورآلات کودکان زیر ۵ سال و کشف ۳ فقره سرقت در این رابطه خبر داد. 

سرهنگ یدالله طهماسیان ظهر دوشنبه ۹ آبان ماه در تشریح جزییات این خبر در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت زیورآلات کودک خردسال در سطح شهرستان قرچک، تحقیق و بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق در شهرستان قرچک شده که پس از هماهنگی با مقام قضایی سارقان در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک بیان کرد: متهمان در اظهارات خود به ۳ فقره سرقت زیورالات کودکان زیر ۵ سال اعتراف کرده که ارزش ریالی طلاهای سرقتی توسط کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل سارقان به مراجع قضایی تصریح کرد: خانواده ها بایستی از آراستن کودکان خود به زیور آلات و رها کردن آنها در معابر عمومی خودداری کنند و به کودکان خود آموزش دهند که به افراد ناشناس اعتماد نکنند و در اماکن عمومی و اطراف محل سکونت خود کودکان را تنها نگذارند. 

 

 


ت ت
کدخبر: 118615 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها