تکه تکه کردن مهناز در میان شمشادهای بهشت زهرای تهران

مرد افغانستانی که 13 سال قبل همسر اول خود را به قتل رسانده بود، به‌ شرط پرداخت دیه، بزودی از جنبه عمومی جرم محاکمه می‌شود.

تکه تکه کردن مهناز در میان شمشادهای بهشت زهرای تهران

به گزارش منیبان؛ رسیدگی به این پرونده از ۵ اسفند سال ۸۶ و با کشف جسد زنی ناشناس در میان شمشادهای بهشت زهرا آغاز شد. کارآگاهان پلیس در بررسی پرونده افراد گمشده به زن جوانی رسیدند که در آمل گم شده بود و شباهت زیادی به جسد کشف شده داشت.

بدین ترتیب از خانواده زن جوان به نام مهناز خواسته شد برای شناسایی جسد راهی پایتخت شوند. با حضور خانواده مهناز در پزشکی قانونی هویت جنازه از سوی آنها برملا شد. بررسی ها نشان می داد که این زن ایرانی مدتی قبل با مردی افغانستانی به نام حفیظ که خواننده بوده ازدواج کرده است. اما ردیابی ها برای دستگیری مرد افغانستانی بی نتیجه ماند و مشخص شد وی به کشورش برگشته است. 11 سال از این ماجرا گذشته بود که زنی افغانستانی نزد پلیس رفت و گفت: چند سال قبل با پسرعمویم ازدواج کردم و از او صاحب فرزند شدم. بعد هم به ایران آمدیم، تا اینکه دیشب با هم دعوایمان شد و او حرفی زد که هراس به جانم انداخت. او گفت اگر به این رفتارت ادامه بدهی مثل همسر اولم تو را هم می کشم و جنازه ات را سر به نیست می کنم. چون من ساکن افغانستان بودم اطلاع زیادی از همسر اول حفیظ ندارم فقط می دانم که قبل از من با یک زن ایرانی ازدواج کرده است.


ت ت
کدخبر: 124737 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها