باز بودن جاده‌های شمالی

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اینکه تردد در تمامی جاده‌های استان برقرار است، گفت: شاهد بارش برف در ارتفاعات محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر هستیم.

باز بودن جاده‌های شمالی

به گزارش منیبان؛ محسن هاشمی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگویی، گفت: درحال حاضر شاهد بارش برف در محدوده ولی‌آباد تا تونل کندوان، حد فاصل تکاور تا امامزاده هاشم هراز، ارتفاعات سوادکوه و عالی‌کلای کیاسر مازندران هستیم.

او با اشاره به اینکه بارش باران محورهای شمال را لغزنده کرد، افزود: همچنین شاهد کاهش دید و مه‌آلودگی سطح جاده‌ها هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعلام اینکه تمامی جاده‌های شمال باز است، اضافه کرد: تردد در همه جاده‌ها برقرار است.

هاشمی تصریح کرد: توصیه به رانندگان پرهیز،از تردد غیرضروری است؛ چراکه احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی استان وجود دارد.

او در پایان گفت: کاربران جاده‌ای و مسافران برای اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی می‌توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱، سایت به آدرس WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ تماس بگیرند.

ت ت
کدخبر: 125027 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها