تصادف شدید زنجیره‌ای در بزرگراه همت تهران

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف شدید بین سه وسیله باعث ترافیک در محدوده بزرگراه "همت" محدوده برج میلاد خبر داد.

تصادف شدید زنجیره‌ای در بزرگراه همت تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این خبر گفت:  ساعت 08:45 صبح امروز در محدوده بزگرراه "همت" به شرق ، محدوده برج میلاد  تصادفی بین سه وسیله پراید ، پژو و سمند  روی داد که باعث ایجاد ترافیک در این محدوده  گردید. 

او عنوان کرد: غیر قابل حرکت بودن این سه وسیله به واسطه شدت تصادف  در حاشیه راه ، باعث  کندی حرکت و ایجاد ترافیک  و همچنین باعث بروز حوادث ناگوار احتمالی در این محدوده شد.

 رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ عنوان کرد: بلافاصله پس از دریافت این خبر عوامل پلیس  راهور در صحنه حضور یافتند  و مشغول بررسی این تصادف و روان سازی بار ترافیکی شدند ومشخص شد عدم رعایت فاصله طولی باعث این حادثه بوده که هر وسیله نقلیه نسبت به خودروی جلویی  مقصر در این حادثه می باشند .

سرهنگ  رنجبر  از رانندگان خواست:  حتما فاصله طولی را با خودروی مقابل خود رعایت کنند و پس از بروز حادثه و تصادف خسارتی حتما خودروی خود را با رعایت اصول ایمنی و استفاده از مثلث خطر به کنار کشیده و باعث ترافیک نشوند.


ت ت
کدخبر: 12687 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها