تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۱

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید ثبت نام تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۱ تا روز دوشنبه ۱۲ دی خبرداد.

تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۱۴۰۱

به گزارش منیبان؛ علیرضا کریمیان، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به درخواست مکرر دانشگاه‌های سراسر کشور مبنی بر اعلام پذیرش در کد رشته محل‌های جدید به رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام ، رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام شد.

او گفت: ترتیبی اتخاذ شده است که علاقه‌مندان به پذیرش در دوره مذکور که تا ۱۰ دی  موفق به ثبت نام نشدند، ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه اصلاحات و دفترچه راهنما که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است تا روز دوشنبه ۱۲ دی بتوانند برای  ثبت نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد نظر خود اقدام کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش گفت: تاکنون بیش از ۷۰ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش بهمن سال ۱۴۰۱ ثبت نام کردند و متقاضیانی که قبلاً ثبت نام و انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

کریمیان گفت: پذیرش برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۱ تکمیل نشده بر اساس سوابق تحصیلی یعنی معدل دیپلم صورت می‌گیرد لذا لازم است داوطلبان دردرج معدل کل و معدل کتبی خود دقت کنند چرا که مغایرت معدل کل و یا معدل کتبی واقعی با معدل کل و معدل کتبی اعلام شده توسط داوطلب در تقاضانامه ثبت‌نامی منجر به لغو قبولی می‌شود.


ت ت
کدخبر: 130531 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها