راهکار جنجالی سازمان سنجش برای جلوگیری از تقلب در کنکور/ اینترنت کل کشور قطع می‌شود؟+فیلم

معاون امور آزمون های سازمان سنجش گفت: تعداد پاسخنامه ها و دفترچه ها زیاد شده است. هر درسی یک دفترچه و پاسخنامه دارد. بعد از اتمام هر درس، پاسخنامه آن جمع‌آوری می‌شود.

راهکار جنجالی سازمان سنجش برای جلوگیری از تقلب در کنکور/ اینترنت کل کشور قطع می‌شود؟+فیلم

به گزارش منیبان؛ مروتی، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش، گفت: در ساعات برگزاری مرحله اول کنکور، اینترنت در کل کشور قطع می‌شود و ما سال گذشته هم این درخواست را داشتیم اما به سبب اینکه ممکن است قطع سراسری اینترنت مشکلاتی را به وجود بیاورد، این اقدام انجام نشد.

او در خصوص قطع نقطه‌ای اینترنت حین برگزاری کنکور اظهار کرد: قطع نقطه‌ای اینترنت در این رابطه امکان پذیر نیست چرا که ما سال گذشته در برخی نقاط از قطع نقطه‌ای اینترنت استفاده کرده بودیم اما عده‌ای توانسته بودند که از آنتن دیگری اینترنت دریافت کنند چرا که اگر در نقطه‌ای اینترنت قطع باشد، در همان نقطه می‌توان از آنتن‌های دیگری با فاصله دورتر استفاده کرد. 

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش افزود: از این رو قصد داریم حین برگزاری کنکور اینترنت کل کشور را قطع کنیم و به نظرم انجام این اقدام برای چند ساعت از آنجایی که سرنوشت تعدادی از زیادی از افراد را تعیین می‎کند، ارزشش را داشته باشد.


حجم ویدیو: 5.50M | مدت زمان ویدیو: 00:03:22 دانلود ویدیو
ت ت
کدخبر: 131182 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها