اطلاعیه فوری شرکت راه آهن؛ این سفرها لغو شدند

شرکت راه‌آهن اعلام کرد به منظور رعایت ایمنی درپس افزایش شدید برودت هوا، تعدادی از قطارهای محور تهران-مشهد و بالعکس حذف شدند.

اطلاعیه فوری شرکت راه آهن؛ این سفرها لغو شدند

به گزارش منیبان، شرکت راه‌آهن اعلام کرد به منظور رعایت ایمنی درپس افزایش شدید برودت هوا، تعدادی از قطارهای محور تهران-مشهد و بالعکس حذف شدند.

در اطلاعیه این شرکت آماده است: به دلیل افزایش برودت هوا در محور مشهد، تعدادی از قطارهای مسافری از برنامه حرکت حذف شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: با بهتر شدن شرایط آب و هوا، راه آهن جمهوری اسلامی سعی دارد با راه اندازی قطارهای فوق العاده، هموطنان عزیز را جابجا نماید.

راه آهن اعلام کرده است: هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ۵۱۴۹ _ ۰۲۱ تماس بگیرند.

به گزارش ایسنا، ‌ صادق سکری -مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران- روز گذشته در گفت‌گو با ایسنا گفته بود که "با وجود برودت هوا و بارش برف و باران در کشور، در حالی که بسیاری از پروازها لغو شده بود، ما هیچ قطاری را لغو نکردیم، اما برخی قطارها به‌دلیل سرعت سیر کمتر برای رعایت ایمنی و حفظ جان مسافران، با وقفه و تاخیر در رسیدن به مقصد مواجه شدند. "

سکری با بیان اینکه در این شرایط ما تلاش می‌کنیم قطارها را سیر دهیم، خاطرنشان کرد: اگر یک قطار هم در راه مانده باشد دلیل نمی‌شود که کل شبکه را زیر سوال ببریم. زیرا در این شرایط سخت مردم زیادی در این مدت جابه‌جا شدند و در ۲۴ ساعت گذشته حتی در شهر مشهد ۶۰ رام قطار اعزام و بالغ‌بر ۵۰ هزار مسافر جابه‌جا شدند./ ایسنا


ت ت
کدخبر: 132983 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها