امروز این جاده‌ها مسدود هستند

مرکز مدیریت راه‌های کشور در جدیدترین گزارش از وضعیت راه‌ها در صبح روز جمعه از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال خبر داد.

امروز این جاده‌ها مسدود هستند

به گزارش منیبان، مرکز مدیریت راه‌های کشور در جدیدترین گزارش از وضعیت راه‌ها در صبح روز جمعه از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال خبر داد.

در این گزارش که تا ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۳ دی‌ماه بروزرسانی شده است  آخرین وضعیت محورهای شمالی به صورت تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است. ضمناً محور هراز دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

این مرکز در گزارش آخرین وضعیت جوی، ‌ از  بارش برف در ارتفاعات استان های آذربایجان غربی و قزوین و مه گرفتگی غلیظ در استان خوزستان خبر داده و همچنین محدودیت تردد با تغییر مسیر را به شرح زیر اعلام کرده است:

۱) محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می گردد.

۲) محور بندرلنگه – بندرخمیر(محدوده کنخ) تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور بندرلنگه – دژگان - بندرخمیر انجام می گردد.

همچنین در این گزارش محور مسدود شریانی، ‌ محور  ریگان – ایرانشهر اعلام شده و از محورهای پونل-خلخال، جاسک–بشاگرد، چاهان–زرآباد به عنوان  محورهای مسدود غیر شریانی نام‌برده شده است./ ایسنا

ت ت
کدخبر: 132984 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها