کار شوکه کننده این مرد فقیر در فروشگاه!

پیرمرد فقیر و بی خانمان به دلیل انجام اقدامی دور از باور ابتدا به مشکل برخورد ولی وقتی ماجرا روشن شد رفتار دیگران با او تغییر کرد.

به گزارش منیبان؛ انتشار تصاویر و خبر مربوط به پیرمردی 60 ساله اهل تایلند که به‌طور عمد دست به خلافی زده بود، همه را مات و مبهوت کرد؛خبری که جزئیاتش را در این بخش میخوانید. مشکل اقتصادی و افزایش بی سابقه تورم کشور تایلند در سالهای اخیر موجب دشواری هر چه بیشتر زندگی مردم این کشور شده است و ماجرایی که در ادامه خواهید خواند، مرتبط به همین مسئله است.

بعد از ظهر یکی از روزهای گذشته بود که پلیس در پی تماسی از طرف صاحب یکی از فروشگاههای مواد غذایی، برای بازداشت سارق در محل حاضر شد. سارق که پیرمردی به نام " فیچیت " بود هیچ مقاومتی حین بازداشت انجام نداد و رفتار او برعکس تمام سارقان دنیا بود و همین باعث شد تا پلیس هدف او از این اقدام را جویا شود.

پیرمرد بینوا گفت که تصمیم نداشته تا آنچه را به سرقت برده است، مصرف کند بلکه به شکل علنی و در مقابل چشم صاحب فروشگاه دست به سرقت زد تا بازداشت شده و راهی زندان شود چرا که توانایی تامین هزینه های زندگی خود را ندارد و با زندانی شدن دیگر نگران پر کردن شکم خالی اش نخواهد بود.

این صحبت های پیرمرد سارق باعث شد تا صاحب فروشگاه از شکایت خود منصرف شود اما " فیچیت " نپذیرفت. چند نفری از مشتریان حاضر در صحنه پذیرفتند تا جریمه ی او را پرداخت کرده و مانع از زندانی شدن او شوند اما بازهم قبول نکرد و گفت که بایستی به زندان رفته و آنجا بماند تا از آوارگی رهایی یابد.

این خبر و صحبت های دردناک پیرمرد تایلندی به سرعت در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و افرادی برای کمک به او اعلام آمادگی کردند.


ت ت
کدخبر: 134358 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها