مدیرکل راهداری آذربایجان غربی؛

تردد در تمامی محورهای مواصلاتی مناطق زلزله زده خوی باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به بارش برف در مناطق زلزله زده ارومیه تمامی محورهای مواصلاتی مناطق زلزله زده باز و تردد. در جریان است..

تردد در تمامی محورهای مواصلاتی مناطق زلزله زده خوی باز است

به گزارش منیبان؛ پیمان آرامون، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۰ راهدار در استان  برفروبی محورهای ارتباطی استان را بر عهده داشتند.

آرامون افزود: در شبانه روز گذشته حجم عملیات برفروبی در محورهای ارتباطی استان به ۲ هزار کیلومتر رسید و با زحمات راهداران هم اکنون هیچ محوری در سطح استان به صورت کامل مسدود نشده است.

او ادامه داد: با توجه به بارش برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با مصرف بیش از ۱۴۰۰ تن شن و ماسه مانع از انسداد راه‌های درگیر در بارش شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به مسدودی تعدادی از راه‌های روستایی در شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، تکاب، پیرانشهر، سردست و میاندوآب افزود: تمامی محورهای منتهی به شهرستان خوی و روستاهای مربوطه باز و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

آرامون تاکید کرد: هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل کنند.


ت ت
کدخبر: 136976 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها