فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اسفندماه سال ۱۴۰۱

معاونت وظیفه عمومی استان سمنان گفت: کلیه مشمولان دارای برگه آماده خدمت به تاریخ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح حضور یابند.

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اسفندماه سال ۱۴۰۱

به گزارش منیبان؛ سرهنگ حسین پیوندی، معاونت وظیفه عمومی استان سمنان گفت: کلیه مشمولانی که برگه آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی( پلیس +۱۰ ) ، برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی استان گفت: این دسته از مشمولان می‌بایست در ساعت ، محل و مراکزی که در برگه معرفی نامه مشمولان اعلام شده ، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

این مقام مسئول عنوان کرد : مشمولان اعزامی می بایست کارت تزریق واکسن کووید-۱۹ و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

سرهنگ حسین پیوندی ادامه داد: مشمولان می بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه ، برگ واکسیناسیون ،کارت ملی و شناسنامه ،مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشد.

او گفت : عدم حضور به موقع مشمولان در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد .

این مقام ارشد نظامی در پایان گفت: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانیwww.vazifeh.police.ir سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی @sarbazvazifeh از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.


ت ت
کدخبر: 140453 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها