پلمب چند سفره خانه سنتی متخلف در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از دستگیری 2 متصدی متخلف سفره خانه های سنتی خبر داد و گفت: با دستور مقام قضائی این سفره خانه ها پلمب شدند.

پلمب چند سفره خانه سنتی متخلف در تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ‌ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران در توضیح این خبر، گفت: در راستای ارتقای امنیت عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی تهران ، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با به کارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار قرار دادند.

او عنوان کرد: در این طرح روز گذشته  از تعدادی سفره خانه های سنتی و قهوه خانه ها در سطح شهر تهران بازدید که ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران به رفتار متصدیان 2 واحد های صنفی  در حوالی خیابان شریعتی و بلوار اشرفی اصفهانی تهران مشکوک شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران توضیح داد:  متصدیان سفره خانه ها با نیمه باز گذاشتن  درهای ورودی و خروجی  بدون رعایت پروتکل های بهداشتی ضمن پذیرای از مشتریان  خود، و استعمال قلیان این محل را به پاتوقی برای افراد مجرم و انجام برخی رفتارهای هنجارشکن کرده بودند که با اخذ دستور قضائی پس از ورود به این سفره خانه ها به علت تخلفات صنفی  هر دو واحد صنفی پلمب شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متصدیان این سفره خانه ها برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا حفاظت از سلامتی شهروندان از اولویت های اصلی پلیس بوده و از شهروندان  تقاضا داریم تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.


ت ت
کدخبر: 14064 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها