علافی مسافران خط یک مترو برای دومین روز متوالی/ اینجا وقت هیچ ارزش ندارد

در این روزهای شلوغ آخر سال تکرار توقف طولانی مترو هیچ توجیهی ندارد.

علافی مسافران خط یک مترو برای دومین روز متوالی/ اینجا وقت هیچ ارزش ندارد

به گزارش منیبان؛ این روزها که شلوغ ترین روزهای سال است باز هم در مترو هرج و مرج شد. از صبح امروز  در ساعت 7:35 دقیقه  مترو خط کهریزک به تجریش بر اثر خرابی قطار متوقف شده با توقف نزدیک به نیم ساعت روبرو شد و مسافران در ایستگاه‌ها سردرگم بودند.  این در حالی است که روز گذشته نیز خرابی قطار در همین خط و همین ساعت اتفاق افتاد و موجب سردرگمی مسافران شد. اعتراض مردم به مسئولین ایستگاه و همچنین به راهبر قطار بی فایده بود.

به گفته سرپرست روابط عمومی مترو این اختلال به دلیل نواقص فنی جزئی بوده است.

البته پیش از این مسئولان مدیریت شهری گفته بودند که برخی از ترک فعل‌ها و عدم دور اندیشی های لازم در دوران مدیریت سابق باعث شده تا ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مترو دچار مشکلاتی باشد.

ساعاتی بعد هادی زند ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به علت اختلال پیش آمده گفت: ساعت ۷:۳۷ صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱) نقص فنی در یکی از قطارهای نسل قدیم خط یک مترو تهران در محدوده ایستگاه شهید همت به سمت ایستگاه تجریش باعث ایجاد اختلال در اعزام قطارها در این خط شد. 

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: بلافاصله تکنسین‌های فنی برای رفع اختلال فنی پیش‌آمده اقدام کردند و بعد از کوبل قطار در ساعت ۷:۵۹ صبح انسداد مسیر برطرف و خدمت‌رسانی در این خط به حالت عادی بازگشت. 

او با بیان اینکه اکنون خدمت‌رسانی در همه ایستگاه‌های خط یک مترو تهران بدون هیچ وقفه‌ای در حال انجام است، تصریح کرد: از همه مسافران به دلیل سعه‌صدری که داشتند قدردانی می‌کنیم.

 

 

 


ت ت
کدخبر: 144648 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها