سرقت 50 میلیاردی احشام و خشکبار

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری 2 متهم به سرقت 50 میلیارد ریالی احشام و خشکبار در این شهرستان خبر داد.

سرقت 50 میلیاردی احشام و خشکبار

به گزارش منیبان؛ سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی مبنی بر سرقت 50 راس احشام از وی توسط فردی سودجو، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور قرار گرفت.

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان داشت چندی پیش تعداد 50 راس گوسفند را جهت فروش در یکی از سایت های واسطه گر قرار دادم که فردی پس از برقراری تماس تلفنی و پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه اعتماد بنده را جلب و مرا جهت فروش احشام به مکانی دعوت که در ادامه با استفاده از اسپری و با تهدید احشام را سرقت کرد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در ادامه با انجام تحقیقات فنی و پلیسی مشخص شد از ابتدای سال جاری گزارش های دیگری مبنی بر کلاهبرداری و سرقت احشام و خشکبار به صورت عمده توسط دو نفر با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 و به همین شیوه به پلیس آگاهی واصل که به دلیل حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با نظارت رییس پلیس آگاهی پیگیری و شناسایی متهمان را دستور کار قرار دادند.

او یادآورشد:کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی 2 متهم را در این زمینه که اهل یکی از شهرستان های همجوار بودند شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی آنها را در یک اقدام ضربتی دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به نیشابور منتقل کردند.

سرهنگ حسینعلی زاده گفت: متهمان  در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به 8 فقره سرقت احشام و خشکبار از نیشابور و شهرستانهای دیگر به ارزش تقریبی 50 میلیارد ریال اعتراف کردند.


ت ت
کدخبر: 145660 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها