حوادث تلخ جاده ای در خراسان جنوبی 10 کشته گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال ۳۱ مورد حادثه جاده‌ای به هلال احمر اعلام شده که ۱۲۸ مصدوم و ۱۰ فوتی برجاگذاشته است.

حوادث تلخ جاده ای در خراسان جنوبی 10 کشته گرفت

به گزارش منیبان، محمدعلی کاوسی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی در استان خراسان جنوبی تاکنون، نیروهای هلال احمر به 80 مورد حادثه امدادرسانی کردند‌.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: از مجموع حوادث، 63 مورد جاده‌ای، 4 مورد سیل و آبگرفتگی، 3 مورد شهری و یک مورد کوهستان بوده و 9 مورد  نیز به پایگاه‌های امداد و نجات مراجعه داشته‌اند.  

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح 602 حادثه دیده از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند افزود: از این تعداد به 314 نفر در حوادث جاده‌ای، 256 نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی، 2 نفر در حوادث کوهستان، 3  نفر در حوادث شهری و 27 نفر به صورت حضوری خدماتی ارائه شده است.

کاوسی، نجات یافتگان این حوادث را 44 مورد عنوان کرد و گفت: 35 حادثه دیده توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده و 9 نفر در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه 324 نفر در قالب 136 تیم به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند، اظهار داشت: 127 دستگاه خودرو امدادی به‌کارگیری شده است.

کاوسی با بیان اینکه در این مدت 17 مورد عملیات فنی رهاسازی در حوادث ترافیکی انجام شده گفت: 68 نفر هم در پایگاه‌های امدادی اسکان داده شدند.

وی خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان شد و گفت: متاسفانه از ابتدای سال 31 مورد حادثه جاده‌ای به هلال احمر اعلام شده که 128 مصدوم و 10 فوتی برجاگذاشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: از شهروندان خواستاریم در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی برای بهره‌مندی از خدمات امدادی با شماره 112 تماس گرفته یا به نزدیک ترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.


ت ت
کدخبر: 146479 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها