شمال سرد می‌شود

طبق اعلام هواشناسی مازندران از امروز یک‌شنبه۳ اردیبهشت، هوای استان صاف تا نیمه ابری در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر و به‌ ویژه در ارتفاعات با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.

شمال سرد می‌شود

به گزارش منیبان، طبق اعلام هواشناسی مازندران از امروز یک‌شنبه۳ اردیبهشت، هوای استان صاف تا نیمه ابری در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر و به‌ ویژه در ارتفاعات با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.

همچنین روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه جاری هوای مازندران صاف تا نیمه ابری در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر و  در ارتفاعات غربی استان با احتمال رگبار پراکنده و وزش باد مواجه خواهیم بود.

اما در روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ماه امسال هوای مازندران در دامنه‌ها و ارتفاعات، نیمه ابری تا ابری از اواسط روز به تدریج از سمت غرب استان با بارش باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

براساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران در سواحل و مناطق جلگه‌ای هوای استان صاف تا نیمه ابری از بعدازظهر و شب با افزایش ابر، رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق روبه رو می‌شویم.

 همچنین در روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت هوای مازندران در دامنه‌ها و ارتفاعات ابری و مه آلود همراه با کاهش دما، بارش باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق خواهد بود.

همچنین در مناطق ساحلی و جلگه‌ای هوا نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما، بارش پراکنده باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام هواشناسی مازندران روزهای پنج‌شنبه ۷ تا شنبه۹ اردیبهشت هوای استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما، در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات با افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه است./ ایسنا


ت ت
کدخبر: 151296 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها