زن بلاگر دیوانه دختری شبیه خود را کشت و جای خود جا زد!+عکس

زن جوان یک بلاگر زیبا را که به او شباهت داشت کشت و جای خود جا زد.

زن بلاگر دیوانه دختری شبیه خود را کشت و جای خود جا زد!+عکس

به گزارش گروه ترجمه منیبان؛ یک زن 23 ساله زن بلاگر زیبارویی را که شباهت زیادی به خودش داشت را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند و مقتول را درون مرسدس بنز خود گذاشت و متواری شد.

شهرابان، دختر جوانی بود که به دلایل نامعلوم با یک دختر الجزایری بلاگر ارتباط برقرار کرد، او را در شهر اینگولشتات آلمان پس از یک ممسافرت جاده‌ای با ضربات متعدد چاقو به صورتش طوری که شناسایی نشود کشت و سپس داخل خودروی شخصی خود انداخت و متواری شد.

پلیس وقتی جسد خدیجه (مقتول) را پیدا کرد، ابتدا به عنوان شهرآبان شناسایی کرد ولی پس از کالبدشکافی دقیق متوجه شد این جسد فرد دیگری است. با تحقیقات مفصل تر پلیس دریافت جنازه ای که پیدا کرده مربوط به خدیجه، بلاگر الجزایری است.

خدیجه

حالا دادستان آلمان فهمیده است شهرآبان، دختر آرایشگر عراقی که در شهر هایلبرون آلمان اقامت دارد، عامل قتل خدیجه الجزایری است. بنابر تحقیقات صورت گرفته، شهرآبان در ماه گذشته با چندین زنی که شبیه او هستند در اینستاگرام ارتباط گرفته و در نهایت با خدیجه قرار ملاقات گذاشته است. او پس از سوار کردن مقتول،  او را  به جنگل برده و به بهانه ای خدیجه را  پیاده کرده است. سپس بلاگر الجزایری را به قبل رسانده و پس از وارد آوردن ضربات متعدد چاقو، این دختر را سوار مردس بنز خود که و به شهر اینگولشتات، شهر محل اقامت خدیجه برده و آنجا رها کرده است.

پلیس احتمال می دهد شهرآبان، به خاطر اختلافات خانوادگی قصد داشته خود را مخفی کند و به این دلیل دست به این جنایت زده تا همه فکر کنند شهرآبان کشته شده است اما با کالبدشکافی راز جنایت او لو رفته است.


ت ت
کدخبر: 152587 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها