آیا سایتی رسمی و قانونی برای همسریابی وجود دارد؟

کافی است کلمه همسریابی، ازدواج موقت و دوست‌یابی را در گوگل جستجو کنید تا صدها سایت و کانال تلگرامی در این زمینه به شما معرفی شود. سایت‌ها و کانال‌هایی که طرفداران زیادی دارند و از جوانان ۲۰ ساله تا افراد بالای ۴۵ سال از شهرهای مختلف ایران در آن عضویت دارند و به دنبال دوست هستند.

آیا سایتی رسمی و قانونی برای همسریابی وجود دارد؟

به گزارش منیبان؛ کافی است کلمه همسریابی، ازدواج موقت و دوست‌یابی را در گوگل جستجو کنید تا صدها سایت و کانال تلگرامی در این زمینه به شما معرفی شود. سایت‌ها و کانال‌هایی که طرفداران زیادی دارند و از جوانان ۲۰ ساله تا افراد بالای ۴۵ سال از شهرهای مختلف ایران در آن عضویت دارند و به دنبال دوست یا همسر مناسب می‌گردند.

بسیاری از این کانال‌ها تعداد بالایی عضو دارند و ادعا دارند که در ازای پرداخت وجهی، همدم مورد نظرِ فرد را به او معرفی می‌کنند. هر عضو نیز اگر سایت را به دو نفر یا بیشتر معرفی کند، از تخفیف ویژه‌ای برخوردار می‌شود.

برای ثبت نام در سایت‌هایی که با نام همسریابی فعالیت می‌کنند، باید مشخصات فردی خود مانند نام و نام خانوادگی، عکس، سن، قد، وزن، شهر محل سکونت، میزان مهریه پیشنهادی، میزان زیبایی، رنگ پوست، میزان خوش‌تیپی، قیمت خودرو و خیلی موارد دیگر را وارد کنید تا ثبت نام شما کامل شود و مشخصات شما همراه با عکس پروفایل در معرض دید بازدیدکننده‌ها قرار بگیرد.

سایت‌های همسریابی ادعا دارند «افراد مجرد را در یافتن همسر ایده‌آل، نیمه گمشده، عشق پایدار و زندگی شیرین کمک می‌کنند.» همچنین «کمک می‌کنند تا همسر خود را نه در شهر خود، بلکه از هر جای کشور پهناورمان انتخاب کنید، آشنا شوید و ازدواج کنید.»

طبق آمارهای موجود، بیش از ۸۰ درصد این سایت‌ها و کانال‌ها کلاهبردار هستند و نه تنها همدمی به شما معرفی نمی‌کنند، بلکه دست خود را در جیب شما کرده و آن را خالی می‌کنند و بعد از دسترس خارج می‌شوند و هرگز پاسخگو نخواهند بود.


ت ت
کدخبر: 153166 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها