یکطرفه شدن جاده‌های چالوس و هراز

​ رئیس پلیس راه مازندران از ادامه اعمال محدودیت‌های ترافیکی پلیس راه در جاده‌های استان تا ساعت ۶ صبح فردا شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این محدودیت‌ها به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا آمد.

یکطرفه شدن جاده‌های چالوس و هراز

به گزارش منیبان، سرهنگ یدالله جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس افزود: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه نیز از کرج ابتدای آزاد راه تهران- شمال به مرزن آباد ممنوع است.

او ادامه داد: در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز از رودهن به آمل ممنوع می‌شود و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ امشب در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل به صورت مقطعی از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر‌ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امشب جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است.

او افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.


ت ت
کدخبر: 153239 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها