معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

حرکات آکروباتیک خودرو 206 در بزرگراه یاسینی

سرهنگ علی همه خانی از توقف و توقیف سواری 206 در بزرگراه یاسینی به علت انجام حرکات مخاطره آمیز خبر داد.

حرکات آکروباتیک خودرو 206 در بزرگراه یاسینی

به گزارش منیبان؛ سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت: بعد از ظهردیروز جمعه در ساعت 15:30  در رصد شبانه روزی معابر  و بزرگراههای پایتخت به جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک  شهر تهران  و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در  مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب ، مشخص شد که یکدستگاه سواری 206 در بزرگراه یاسینی بعد از خجیر  مشغول لایی  کشی  و انجام حرکات مخاطره آمیز می باشد  .

سرهنگ همه خانی افزود : اقدامات مخاطره آمیز این راننده تمامی نداشت و پس از مشاهده همکاران در این مسیر راننده  بصورت خلاف جهت بزرگراه را تا بیمارستان لواسانی طی نمود می نماید که خدا را شکر اتفاق و حادثه ای روی نمی دهد .

او ادامه داد :  با  توجه به خلوتی  معابر در روز جمعه و  لایی کشی  و سرعت بالا و حرکات مارپیچ  این 206 و احتمال بروز خطر برای خود راننده و دیگر رانندگان با هماهنگی بعمل آمده با رییس  منطقه  13 پلیس راهور فاتب این سواری با انجام اقدامات ترافیکی  در همان محدوده  متوقف  و توقیف و برابر قانون به پارکینگ منتقل شد   .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : پلیس به محض رویت خودروهایی  که با لایی کشی  و انجام حرکات مخاطره آمیز  نظم و ترافیک پایتخت  را برهم  می زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه ای نیز همراه ندارند برخورد نموده  و اینگونه  خودروهای هنجار شکن را طبق قانون  به پارکینگ‌ منتقل می نماید ‌ .

او از همشهریان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع حرکات و اقدامات از سوی رانندگان  که باعث سلب آسایش عمومی می شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند .


ت ت
کدخبر: 15341 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها