جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا:

جلوگیری از ورود کالای قاچاق وظیفه همه دستگاه‌ها است

جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا با اشاره به آسیب‌های ناشی از ورود کالای قاچاق به اقتصاد ملی و اشتغال بیان‌کرد: جلوگیری از ورود کالای قاچاق وظیفه همه دستگاه‌ها است و مرزبانی از همه توان خود برای مقابله با کالای قاچاق بهره خواهد برد.

جلوگیری از ورود کالای قاچاق وظیفه همه دستگاه‌ها است

به گزارش منیبان؛ سردار جلال ستاره، جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا در نشست کمیسیون اطلاعات و عملیات مرزبانی فراجا در ستاد پایگاه دریابانی ماهشهر گفت: نباید اجازه دهیم به چرخه تولید داخلی آسیبی وارد شود چرا که قاچاق در نهایت واحدهای تولیدی را تعطیل و چرخ‌های اقتصاد داخلی را از حرکت باز می‌دارد.

او در ادامه با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و حفاظتی در اجرای ماموریت‌های مرزی و دریایی افزود: در اجرای ماموریت‌های مرزی و اقدامات عملیاتی، استفاده ازهمه تجهیزات ایمنی الزامی است و تمامی کارکنان می‌بایست مساله ایمنی را نصب‌العین خود قرار دهند.

جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا افزود:یکی از نعمت‌هایی که با توکل به خداوند متعال و به برکت رهبری مقتدر و تلاش‌های مرزبانان برای ملت ایران به‌وجود آمده، امنیت مطلوب و پایدار در مرزهای دریایی و خشکی است که رضایت عموم مردم نشانگر این موضوع بوده و باید این هوشیاری و تیزبینی، مستمر باشد.

سردار ستاره با تاکید بر حفظ آمادگی همه جانبه با قاچاق کالا و سوخت در مناطق ساحلی و آبهای سرزمینی شمال غرب خلیج فارس اظهار کرد: افزایش میزان کشفیات کالای قاچاق در ماه‌های اخیر نشان می‌دهد ماموران دریابانی تلاش درخور تحسین داشته‌اند.

او گفت: نباید اجازه داد قاچاقچیان به اهداف خود برسند و اقتصاد کشور را با چالش رو به‌رو کنند، هرچه تلاش‌ها بیشتر شود امنیت اقتصادی کشور ارتقا می‌یابد.

در این نشست که با محوریت مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با حضور فرماندهان دریابانی خوزستان و ماهشهر برگزار شد راهکارها و روش‌های موثر برای مقابله اثرگذارتر با پدیده قاچاق مورد بررسی قرار گرفت.

استان خوزستان با گستره ۷۰۰کیلومتر مرز زمینی، دریایی و آبراهی، همواره در معرض قاچاق کالا و سوخت بوده است.

سال جاری دست کم ۲۸ فروند شناور باری و تجاری حامل کالای قاچاق به خصوص وسایل خانگی و سوخت در مناطق ساحلی و آبراهی خوزستان و آبهای سرزمینی شمال غرب خلیج فارس توقیف شده است.


ت ت
کدخبر: 153570 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها