انسداد مقطعی در محورهای هراز و سوادکوه

رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد مقطعی و اجرای عملیات کارگاهی در محور های هراز از ساعت ۷ صبح تا ساعت۴ بعد از ظهر و سوادکوه به صورت یک طرفه از ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۱۰ خرداد ماه خبر داد .

انسداد مقطعی در محورهای هراز و سوادکوه

به گزارش منیبان؛ سرهنگ یدالله جهان تاب، رئیس پلیس راه استان مازندران در تشریح این خبر، گفت: به منظور اجرای عملیات راهداری در محور هراز حد فاصل آمل تا امامزاده هاشم کیلومتر صفر تا ۱۷۰ ، این محور از ساعت ۷ صبح  تا ۴ بعد از ظهر ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۹ خرداد ماه، روز های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مسدود است.

سرهنگ جهان تاب همچنین اظهار کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محور در زمان اجرای طرح را دارند می توانند از محور های جایگزین کندوان و  فیروزکوه تردد کنند .

او در ادامه خاطرنشان کرد: در محور سوادکوه به منظوراجرای عملیات پرچیدن تجهیزات و سازه قدیمی سامانه توزین درحال حرکت و ترمیم راه یک خط عبوری محور فوق از کیلومتر ۴۳ تا ۴۵ به صورت ۲۴ ساعته مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از خط عبوری دیگر انجام میگیرد .

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

ت ت
کدخبر: 155680 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها