رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:

لزوم پلمپ ساختمان‌های ناایمن تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آتش سوزی روز گذشته میدان رازی، بر ضرورت پلمپ ساختمان‌های که اخطار آتش نشانی می‌گیرند، تاکید کرد.

لزوم پلمپ ساختمان‌های ناایمن تهران

به گزارش منیبان؛ مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران روز میلاد حضرت معصومه (س) را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که مشی و منشی این‌بانو و حضرت زهرا الگو و سرلوحه مردان و زنان کشور باشد.

او همچنین موفقیت نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت و در ادامه به موضوع سوریه اشاره کرد و اظهارداشت: کسانی که واداده هستند باید از سوریه درس عبرت بگیرند، چرا که امروز همان کشورهایی که اسد را طرد کردند، به استقبال او می روند.

چمران با اشاره به آتش سوزی میدان گمرک تهران، اظهارداشت: آتش نشانی پنج بار اخطار داده که باید ایرادات اصلاح شود و ساختمان در خطر آتش سوزی است اما مالک اهمیت نداده است.

او با بیان اینکه معاون دادستان تهران گفته است که هزینه این آتش سوزی را باید خودشان بدهند، گفت: شهردار تهران و شهرداران مناطق باید ساختمان های که ناایمن هستند را با گذاشتن نیوجرسی ببندد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در شرایط کنونی اقتصادی آن همه وسایل سوخت و دود شد که ضرر به ثروت ملی است، ادامه داد: وقتی چنین خطری را آتش نشانی پنج بار اخطار می دهد شهردار باید جلو کارشان را بگیرد.


ت ت
کدخبر: 156136 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها