اگر این خصوصیات را دارید شما از نظر مردان یک زن جذاب هستید!

زیبایی تعریف های متفاوتی دارد و در معیار آن در مکان های جغرافیایی متفاوت است و در طول زمان تغییر می کند . بسیاری از زنان برای جذاب و زیبا به نظر رسیدن دست به تغییراتی در چهره خود می زنند تا زیبایی چهره خود را چندین برابر سازند .

اگر این خصوصیات را دارید شما از نظر مردان یک زن جذاب هستید!

به گزارش منیبان، زیبایی تعریف های متفاوتی دارد و در معیار آن در مکان های جغرافیایی متفاوت است و در طول زمان تغییر می کند . بسیاری از زنان برای جذاب و زیبا به نظر رسیدن دست به تغییراتی در چهره خود می زنند تا زیبایی چهره خود را چندین برابر سازند . آیا می دانید معیار زیبایی از نظر مردان چیست و نقطه جذابیت چهره زنانه در ذهن مردان کدام است.

جذاب ترین ویژگی زنان از نظر مردان سادگی صورت آنهاست . این معیار تقریبا در همه جای جهان یکسان است و مردان تمایل بیشتری به زنان ساده دارند. پژوهشگران برای درک بهتر این موضوع ۱۶۹ مرد را از جنوب فرانسه انتخاب کردند و چهره ی زنان را به طور تصادفی در صفحه ی نمایش نشان دادندو از مردان خواستند به این چهره ها نمره دهند .

این تحقیقات ثابت نمود مردان به چهره های بدون چربی تمایل بیشتری دارند زیرا صورت های بی چربی معمولا ساده هستند، بافت صاف و چین و چروک کم دارند و همراه با خطوط کانتوری نرم هستند .

مغز انسان به سمت محرک های ساده گرایش دارد و پردازش چنین صورتی در مغز آسان است. بی چربی بودن چهره می تواند بین ۱۰ تا ۱۵ درصد تنوع در جذابیت را توجیه کند و عرصه را برای دیگر فاکتورهای بیولوژیکی، فرهنگی و فردی که از نظر مردان مهم است باز کند.

♨️جذاب ترین ویژگی زنان از نگاه مردان


ت ت
کدخبر: 158585 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها