خبر فوری، اطلاعیه ای مهم برای تمام بیمه شدگان تامین اجتماعی

معاون نظارت و تعهدات کوتاه مدت اداره کل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی از شروطی برای دریافت این حمایت‌های کوتاه مدت سازمان برای بیمه‌شدگان می‌گوید.

خبر فوری، اطلاعیه ای مهم برای تمام بیمه شدگان تامین اجتماعی

به گزارش منیبان، معاون نظارت و تعهدات کوتاه مدت اداره کل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی از شروطی برای دریافت این حمایت‌های کوتاه مدت سازمان برای بیمه‌شدگان می‌گوید.

​بیمه تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی به منظور ایجاد رفاه و حمایت از حقوق کلیه کارکنان کارخانه ها، اداره ها و سازمان ها و دیگر محیط های کاری به وجود آمد. بیمه تامین اجتماعی بیشتر برای دهک های متوسط و پایین در نظر گرفته می شود. بیمه تامین اجتماعی کمک زیادی در تامین برخی نیاز های اولیه ی افراد می کند. در حال حاضر، طبق قانون بیمه تامین اجتماعی  و بیمه نامه برای تمامی افراد شاغل، اجباری است. می توان گفت که سازمان و بیمه تامین اجتماعی، مهم ترین رکن صنعت بیمه در کشور است.

با توسعه خدمات الکترونیکی و ارائه برخی از مهم‌ترین و پرتقاضاترین خدمات تأمین‌اجتماعی به‌صورت غیرحضوری، امکان ثبت درخواست برای دریافت کمک‌های این سازمان بیمه‌گر فراهم شده است. افراد تحت پوشش این سازمان می‌توانند با مراجعه به سامانه غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir درخواست‌هایشان را ثبت نمایند و خدمات و تسهیلات را بدون رفت و آمدهای غیرضروری به شعب دریافت کنند. برخی از این تسهیلات شامل کمک هزینه اروتز و پروتز، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن و... است. معاون نظارت و تعهدات کوتاه مدت اداره کل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌و‌گو با «ایران» از شروطی برای دریافت این حمایت‌های کوتاه مدت سازمان برای بیمه‌شدگان می‌گوید به طوری که برای بهره‌مندی از هدیه ازدواج، بیمه‌شده باید ظرف ۵ سال قبل از تاریخ ازدواج، حداقل به مدت ۷۲۰ روز سابقه کار داشته باشد.

ت ت
کدخبر: 167128 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها