این قرص مسکن قوی تر از مواد شوینده لباس ها را تمیز می کند!

به کمک قرص آسپرین بهتر از مواد شوینده لباس هایتان را تمیز و درخشان کنید.

این قرص مسکن قوی تر از مواد شوینده لباس ها را تمیز می کند!

به گزارش منیبان، گاهی اوقات اتفاق می افتد که لباس ها به خصوص لباس های سفید که در ماشین لباسشویی شسته شده اند کاملا تمیز و پاکیزه نشده و گویی هنوز کمی دوده روی آنها باقی مانده است اما بدتر از آن این است که این لباس ها با هر بار شست و شو چرک تر از قبل به نظر می آیند و به قولی "چرک مرده شده" یا دوده به خورد لباس رفته است.

اما نگران نباشید خوشبختانه یک راه حل اسرار آمیز وجود دارد که با پی بردن به آن کمتر به دنبال خرید انواع و اقسام مواد شوینده می روید.

فقط کافی است به سراغ قفسه داروهایتان رفته وپنج قرص آسپرین  325 میلی گرم رابرداشته و در دو گالن آب گرم حل کنید برای آن که قرص ها سریعتر و راحتتر در آب حل شوند می توانید آن ها را شکسته و در آب بریزید.

 لباس چرک شده یا دود گرفته خود را در این محلول قرار داده و اجازه دهید حدود هشت ساعت یا حتی یک شبانه روز در آن خیس بخورند، توجه کنید که آب کاملا روی سطح لباس ها را پوشانده باشد.

شما می توانید این قرص ها را در ماشین لباسشویی بریزید اما بهتر است ابتدا لباس ها را در این محلول خیسانده و سپس برای شست و شو از ماشین استفاده کنید. 

قرص آسپرین علاوه بر پاک کردن دودها وچرک شدگی از لباس، لکه ها را نیز از بین می برد.

گفتنی است، راز قرص آسپرین در یک اسید ضعیف درون آن است که این اثر و عملکرد بسیار عالی را حاصل می شود.


ت ت
کدخبر: 1689 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرات شما
    • avatar فهیمه نقی

      باسلام وتشکر .بحدی ازگوگل مطمئنم که چشم بسته اخبارشو باورمیکنم .خیلی ازگوگل کارمندانش ومدیریتشون سپاسگزارم .دراین نظرسنجی من به آسپرین بیشتر پوئن میدم .

      2
    • avatar ZOHA

      من ازسنین کم عادتم بوده وهست که لباساموبادست توتشت میشورم ...ماشین داریم ولی من بدم میادلباسموقاطی لباسای دیگران کنم
      اصلاوسواسم ندارم!به آسپرین خوردنم دوروزدرهفته عادت دارم دکترامیگن واسه جلوگیری ازسکته کارش عالیه...ازاین به بعدتولباسمم میندازمشون تمیزبشه...
      مقالتون عالی بود...خیلی به دردم خورد...مرسی!

      0
    • avatar ناشناس

      سلام اطلاعات دارویی بسیارعالی بود سپاس

      0
    • avatar عبدتلعلی مهرگان

      سلام عزیزی که فرمودین در هفته ۲ قرص اسپرین جهت رقیق کردن خون وپیشگیری از سکته مصرف میکنین جهت اطلاع مدت زمان ماندگاری اسپرین در خون ۲۴ ساعته وشما حتما میبایست روزانه یکی میل بفرماین

      0
    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها