این مرد 60 ساله بعد تغییر جنسیت شبیه دخترهای جوان شد/ عکس

این مرد 56 ساله ایتالیایی ، 13000 $ در زمان بیکار و تنبلی خود خرج کرده و قصد دارد بازهم خرج عمل زیبایی کند.

این مرد 60 ساله بعد تغییر جنسیت شبیه دخترهای جوان شد/ عکس

به گزارش منیبان، این مرد 56 ساله ایتالیایی ، 13000 $ در زمان بیکار و تنبلی خود خرج کرده و قصد دارد بازهم خرج عمل زیبایی کند.جالب اینجاست که این مرد اگرچه بعد از ازدواج تصمیم به تغییر جنسیت گرفت و نقشش از شوهر بودن به هم اتاقی و خواهر بودن تغییر یافت اما همسرش از او طلاق نگرفت و Fulvia و همسرش ماریسا عاشقانه باهم مانند دو خواهر زندگی میکنند!!

990423275-irannaz-com

این مرد حالا با عوض کردن نوع جنسیت خود دیگر هیچ نوع رابطه جنسی با زنش نمی تواند داشته باشد و این زوج حالا همانند دو خواهر با هم زندگی می کنند.

FULVIA پلگرینو 76000 $ در جراحی پلاستیک سپری کرده است و متوقف نخواهد شد این شخص که بعد از ازدواج با همسرش ، از مرد به زن تغییر جنسیت داده دست از جراحی پلاستیک برنمیدارد تا به گفته ی خودش به بهترین شکل ممکن در بیاید ! به گزارش ایران ناز او میخواهد با جراحی پلاستیک به کمال برسد!

Fulvia که سابقا جنسیت او مرد بوده و 16 سال پیش و بعد از ازدواجش به زن تغییر جنسیت داده در بین عمل های جراحی پلاستیک فوق العاده  تا به حال چهار عمل جراحی ایمپلنت سینه انجام داده تا اندامی زنانه و سکسی داشته باشد.

این زن تغییر جنسیت داده شده، تا به حال بیش از 150 بار استخوان گونه و لبش را با مواد پرکننده جراحی زیبایی کرده است، او از چهار ایمپلنت سینه، و دو دوره از لیپوساکشن بهره برده و جالب اینکه به گزارش ایران ناز این زن تغییر جنسیت یافته  حالا از پشتیبانی کامل خانمش برخوردار است.

شایان ذکر است، ماریسا همسر Fulvia است، Fulvia خوشحال تر از قبل از تغییر جنسیت و ظاهر بدن خود است. Fulvia گفت: “من با بدن کامل” من هستم، دلیل این جراحی های زیبایی آن است که بدنم کامل نیست. کمال چیز دیگری است. “اما او احساس می کند هنوز هم جا برای بهبود وجود دارد

Fulvia میگوید فقط پانزده ساله بود که او برای اولین بار متوجه شد باید تغییر جنسیت بدهد.او برای تغییر و تحول در اندامشپ  £ 52،000 در انتقال از مرد به زن خرج نموده است.

Fulvia  در تلاشش برای کمال تا به حال بیش از 150 باز از پرکننده گونه و لب استفاده کرده است.وی اگر چه از 15 سالگی متوجه نیازش به تغییر جنسی شد اما  ترس از خانواده سخت مذهبیش و پدرش که کشیش روحانی بود، احساسات خود را یک راز نگه داشته و بروز نداده بود.

او گفت: “من با خانواده ام که بسیار کوتاه فکر و بسیار مذهبی بودند زندگی می کردم.”من هرگز نمی خواهم وضعیت من آشکار شود دلیل آن این بود که با وجود پدر من ، این وضعیت و تعغییر غیر ممکن بود.

Fulvia بیشتر شبیه به زنان لباس زنانه میپوشید اما پدرش با وی به شدت مخالف بود . وی در مورد رفتار و احساس پدرش میگوید او”صاحب سه پسر بود و او تنها سه پسر میخاست! “

این فرد با عذابی که میکشیده سالها صبر کرده و   32 سال پیش ازدواج نمود.اما  Fulvia مخفیانه به باشگاه همجنسگرایان میرفت و کرست میپوشید !! او برای راحت زنگی کردن گاراژ خانه اش را تبدیل به التاقی برای مخفی ماندن رازش کرده بود.

او گفت: ” احساس من در بدن من به دام افتاده بود. من خود واقعی ام را در گاراژ مخفی می کردم وبا آرایش به آرامش میرسیدم و ظاهرم در لباس پوشیدن و آرایش مانند یک زن بود.”من هرگز این شکل و وضعیت را در بیرون از خانه و جلوی خانواده نشان نمیدادم چون بخاطر ان شرمنده میشدم.”

Fulvia و ماریسا 32 سال پیش در زمان آشنایی و ملاقات “در نهایت شانزده سال پیش یعنی در سال(2000) Fulvia نمی تواند این مخفی کاری را تحمل کند و  به گزارش ایران ناز همسرش ماریسا اعتراف میکند که به باشگاه همجنسگرایان میرفته تا بتواند با مردان لاس بزند و از او خواست بگذارد شوهرش تغییر جنسیت به زن بدهد.

او گفت: “بدیهی است ماریسا آرامشش را برای یک لحظه از دست داده ، این چیزی نیست که انسان به راحتی قبول کند!

 Fulvia  روش های بی شماری برای رسیدن به نگاه مردان به اندام زنانه اش استفاده نموده اوبیش از اندازه بوتاکس تزریق کرده و لبان خود را برجسته نمود.  Fulvia  € 12،000 برای زیبایی باسن و تکمیل جراحی نمای پشت بدنش صرف کرده .وی در مورد همسرش میگوئید”امروز ماریسا و من چیزی بیش از دو خواهر هستیم.

“ما با هم زندگی می کنیم، ما مثل دو مردم عادی استدلال می کنیم اما زن و شوهر  بودن را دوست نداریم.”Fulvia  با دریافت هورمون درمانی و به دنبالش جراحی پلاستیک عمل تغییر جنسیتش را آغاز کرد.و همسرش ماریسا یک روانشناسبرای کمک به او برای وفق پیدا کردن شرایط با زندگی جدید خود به خانه اورد.اما در حالی که ماریسا تغییر جنسیت شوهرش Fulvia را تحمل کرد ولی پدر و مادر او از تحمل وضعیت وی خود داری کردند و او را طرد نمودند.

Fulvia که یک نوبت دیگر برای جراحی بینی خود برنامه ریزی مینمودبا صدایی زنانه تر گفت: “پدر من از همسر من خواسته تا با ارسال مقاله و فرمی به یک موسسه روانی از انها بخواهد با هیپنوتیزم و روان درمانی، ذهن من را تغییر دهند.

“این بسیار سخت بود، زمانی که پدرم فوت کرد آنها اجازه ندادند که ما به تشییع جنازه اش برویم به این دلیل که آنها از وجود من شرمنده میشدند.تنها کسانی که قبولم کردند برادرانم بودند.”

اما با وجود نابسامانی خانواده اش، Fulvia شروع به جراحی های افراطی خود  با ایمپلنت سینه،  بینی و کشیدن صورت در سال 2004 نمود تا نگاه بیشتری از مردان به خود جذب کند.سه تقویت بیشتر پستان پس از لیپوساکشن، مواد متعدد در گونه ها و لب های او و بالا بردن لب 22.000 £.برایش آب خورد!

اما Fulvia، که تا قبل از آن در یک رستوران کار میکرد سالهاست هیچ کاری نمیکند.او اسلحه او، اتومبیل و یک خانه در فرانسه فروخته شده به برای جراحی گران قیمت خود را پرداخت.

عکسی از مراسم ازدواج Fulvia مردی که حالا تبدیل به زن شده با خانم ماریسا را در بالا مشاهده کردید . به گزارش ایران ناز Fulvia در مورد واکنش مردم گفت: “من در حال حاضر دلقک شده ام. آنها به من خیره میشوند، آنها در مورد من صحبت میکنند، آنها شروع به داستان سازی در مورد من کرده اند که من یک زن روسپی هستم !”دوستان من همه از بین رفته و ترکم کرده اند- آنهامرا و پوششم را قبول نمیکنند.”من نمی تواند بدون ماریسا سر کنم و  آنچه که لازم است را بدون او انجام دهم. او همیشه در اینجا با من است.

“اما با وجود این مشکل مواجه Fulvia با وسواس دیوانه وارش برای عمل جراحی پلاستیک بیشتر و بیشترش ،از جان خود گذشته .

او گفت: “من می خواهم به مانند الانا استار، یک ستاره پورنو فراجنسیتی آمریکایی باشم !”جراحی زیبایی مانند یک داروست.من به همینقدر جراحی پلاستیک قانع نیستم.”من در اینجا توقف نخواهم کرد بلکه می خواهم بازهم  به جلو بروم، زیرا بدنم بی عیب و نقص نیست و این کامل نیست. اگر من به بهترین وضعیت ظاهری برسم شاید متوقف شوم! “

ت ت
کدخبر: 169958 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها