حرکت بسیار عجیب مردی تنها برای سرگرمی

این پسر 27 ساله که کارگر ساختمانی است، خود نیز در در مصاحبه‌ای با رسانه‌های این کشور، تصریح کرد: پزشکان به من لقب «فروشگاه آهن آلات» داده‌اند…

حرکت بسیار عجیب مردی تنها برای سرگرمی

به گزارش منیبان، رسانه‌های پرو اعلام کردند یک مرد جوان 27 ساله به دلیل این که آهن‌آلات و هر شی فلزی را می‌خورد، در مطبوعات و در میان مردم این کشور مشهور شده است.

«کارلوس دل گادو» یکی از جراحان بیمارستان منطقه «کاجامارکا» در پرو به خبرگزاری آسوشیتدپرس، گفت: این مرد با درد شکمی شدید به بیمارستان منتقل شد و در تصویربرداری از معده وی مشخص شد که یک سوراخ نه چندان بزرگ و غیرطبیعی درون شکم وی وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: نکته جالب توجه این بود که درون شکم این مرد به جای مواد غذایی،‌انباشته از آهن آلات و تراشه‌های فلزات بود. به همین دلیل طی یک عمل جراحی موفق شدیم بیش از یک کیلوگرم آهن آلات و انواع اشیای آهنی و فلزی را از شکم وی بیرون بیاوریم. این پسر 27 ساله که کارگر ساختمانی است،

خود نیز در در مصاحبه‌ای با رسانه‌های این کشور، تصریح کرد: پزشکان به من لقب «فروشگاه آهن آلات» داده‌اند، چرا که طی عمل جراحی آن‌ها موفق شدند، چندین میخ، سوزن، آهن قراضه و مفتول‌های مسی را در درون شکمم بیرون بیاورند.

از طرفی در فوریه امسال 17 میخ را بلعیدم، اما در کمال تعجب زنده ماندم، به همین دلیل هر روز میخ‌هایی به اندازه 12 سانتیمتر را می‌خورم، این کار برای من حکم تفریح و سرگرمی داشت.

ت ت
کدخبر: 171449 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها