تانکر سیمان 11 خودرو را له کرد!

نقص فنی در ترمز خودروی بونکر حامل سیمان منجر به واژگونی آن و برخورد با 11 خودروی دیگر شد.

تانکر سیمان 11 خودرو را له کرد!

به گزارش منیبان، موسی الرضا صفری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در تشریح این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۱صبح جمعه  با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته شد و از وقوع یک  تصادف در خیابان امام رضا(ع) گرگان خبر دادند که بلافاصله، نیروهای آتش‌نشان و خدمات ایمنی شهرداری به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی از ۲ ایستگاه شماره یک و شماره سه گرگان به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: در این حادثه خودروی کمپرسی حامل «بونکر سیمان» به دلیل نقص فنی در ترمز در سراشیبی خیابان امام رضا(ع) کنترل خود را از دست داده و پس از طی مسافتی به چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت پارک شده در حاشیه خیابان و یک تیر برق در مقابل امام رضا(ع) دوم برخورد کرد و سپس واژگون و متوقف شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه  در این حادثه هشت نفر از شهروندان مصدوم شدند، افزود: با حضور تیم عملیاتی چهار نفر از مصدومان حادثه که بر اثر شدت برخورد در خودرو محبوس شده بودند رهاسازی شدند.

وی اضافه کرد: این چهار نفر به همراه دیگر مصدومان جهت اعزام به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.

رئیس ایستگاه شماره سه پلیس راهور مرکز استان گلستان ضمن تأیید وقوع این حادثه، خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس راهور برابر اعلام مرکز ۱۱٠ پلیس مبنی بر وقوع حادثه در خیابان امام رضا(ع) به محل حادثه اعزام شدند.

سرگرد صادق بامری تصریح کرد: بر اثر این تصادف تعداد ۱۱ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز خسارت دیدند و تعدادی از هموطنان مصدوم شدند که توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل


ت ت
کدخبر: 171840 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها