هشدار، از عراق به این علت مهم گوشی نخرید!

مدیر گمرک چذابه نسبت به خرید گوشی از عراق هشدار داد و گفت این گوشی ها رجیستر نخواهند شد.

هشدار، از عراق به این علت مهم گوشی نخرید!

به گزارش منیبان، مدیر گمرک چذابه گفت: موبا‌یل‌هایی که توسط زائران در بازده زمانی از بیست مردادماه امسال لغایت ۲۵ شهریور از کشور عراق خریداری و وارد کشور می‌شوند ریجستری نخواهند شد.

رضا رئیسی کیا مدیر گمرک چذابه اظهار کرد: با توجه به آغاز تردد زوار اربعین،  از ابتدای شهریور لغایت بیست شهریور واردات کلیه کامیون‌ها به مرز چذابه ممنوع شد.

وی افزود: این کامیون‌ها برای صادرات کالای خود می‌توانند از مرزهای جایگزین استان کرمانشاه و در خوزستان از مرز دریایی خرمشهر استفاده کنند.

مدیر گمرک چذابه با تاکید بر اینکه زائران از خرید گوشی جدید از عراق خودداری کنند، گفت: موبا‌یل‌هایی که توسط زائران در بازده زمانی از بیست مردادماه امسال لغایت  ۲۵ شهریور  از کشور  عراق خریداری و   وارد کشور می‌شوند ریجستری نخواهند شد.

رئیسی کیا بیان کرد: این تصمیم توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گرفته شده و جهت جلوگیری از برخی  سوءاستفاده‌ها در ایام اربعین گرفته شده است.

50 درصد تخفیف عمل بلفاروپلاستی پلک توسط دکتر سعید ساعدی (کلینیک آرشان)

تبلیغ

50 درصد تخفیف عمل بلفاروپلاستی پلک توسط دکتر سعید ساعدی (کلینیک آرشان)

مشاهده

yn-ad

به گزارش خبرگزاری فارس، پایانه مرزی چذابه دومین مرز پر تردد در خورستان است و روزانه به طور میانگین بین ۲۰۰تا ۷۰۰ کامیون از این مرز  به سمت عراق خارج می‌شدند که عمده مواد صادراتی آن‌ها غذایی و مصالح ساختمانی است

 

ت ت
کدخبر: 172820 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها