وجود خطری هولناک در اتوبان بابایی

رئیس اداره منهدسی ترافیک پلیس راهور فاتب از اختلاف سطح بوجود آمده در اتوبان " بابایی" و خطرات ناشی از آن خبر داد.

وجود خطری هولناک در اتوبان بابایی

به گزارش منیبان؛ سرهنگ مصطفی زینی وند، رئیس اداره منهدسی ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: نشست آسفالتی اختلاف سطحی در مسیر غرب به شرق "بابایی" لاین کندرو قبل از پل استخر جنب درب شماره 8 بوستان فاطمی در این محدوده روی داده که بسیار خطرناک است .  

او افزود : این نشست آسفالت و اختلاف سطح موجب گردید که رانندگان به صورت ناگهانی تغیر مسیر داده و همین امر موجب شد تا افزایش احتمال بروز حادثه در این مقطع شود .  

رئیس اداره منهدسی ترافیک پلیس راهور تهران ابراز کرد: اختلاف سطح بوجود آمده سطح سواره رو در این محدوده  باعث  می شود خودروها و موتورسیکلت ها این چاله ها به صورت ناگهانی مواجه شوند و موجب ترکیدن لاستیک و  عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه شود که بسیار خطرناک و موجب حادثه می شود .

سرهنگ زینی وند همچنین اضافه کرد : این چاله در حین بارندگی موجب جمع شدن آب گردیده و این آبگرفتگی باعث می گردد  سرعت خودروها در ابتدا کاهش یافته و در نهایت موجب  توقف خودروها در این مسیر شده و از حرکت باز ایستند .

رئیس اداره منهدسی ترافیک پلیس راهور تهران ادامه داد : اختلاف سطح در معابر باعث می شود راننده نتواند در رویارویی با آن  خودروی خودرو را کنترل نموده و در مواجه با خودورهای دیگر نتواند به موقع عکس العمل نشان داده و  گاهی باعث بروز حادثه ، تصادف و  واژگونی می گردد .

او بیان کرد : اقدامات لازم در خصوص برطرف شدن این اختلاف سطح صورت پذیرفته است  تا خودرویی دچار نقص  نگردد و حادثه ای روی ندهد .


ت ت
کدخبر: 17349 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها