تصادف فجیع موتورسوار با یک درخت

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با درخت در اتوبان امام علی ( ع ) و انتقال راکب آن به بیمارستان خبر داد.

تصادف فجیع موتورسوار با یک درخت

به گزارش منیبان؛ سرهنگ احسان مومنی گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت 06:00  صبح امروز وقوع یک فقره واژگونی موتورسیکلت در محدوده شمال به جنوب امام علی ( ع ) ورودی سبلان اعلام می شود.

او گفت: تیم کارشناسی  منطقه 25 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از بررسی های به عمل آمده تیم کارشناسی مشخص شد  راکب موتورسیکلت که در این مسیر مشغول حرکت بوده، به علت عدم توجه به جلو  پس از عبور  و رد شدن از جداول کناری بزرگراه با یک اصله درخت برخورد و راکب  موتورسیکلت که دیگر نتوانسته موتور خود را کنترل نماید  به زمین برخورد می کند و بشدت  مصدوم می شود، که با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان  منتقل شد.

مومنی بیان داشت: در خصوص این تصادف صورتجلسه ای تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

او از رانندگان موتورسیکلت خواست همیشه و قبل از حرکت کلاه کاسکت ایمن خود را بر سر بگذارند و سپس اقدام به حرکت نموده از انجام هرگونه حرکات نمایشی  و تغیر مسیر ناگهانی پرهیز نموده و در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند .


ت ت
کدخبر: 17533 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها