قتل دردناک پای بساط شیشه

مردی 30 ساله ای که در حمام منزلش در خیابان رضایی پس از درگیری با یکی از دوستان قدیمی اش با ضربه ای به سر و حلقه بند هودی به دور گردنش کشته شد. با دستور قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

قتل دردناک پای بساط شیشه

به گزارش منیبان، کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت فاش کرد که ساعت 12 ظهر پنجشنبه هجدهم اسفندماه سال گذشته جسد مردی 30 ساله در حمام منزلش در خیابان رضایی کشف شد. به گودرزی، همسایه ها متوجه حرکت مشکوک فرد ناشناس در ساختمان شده بودند و همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان متوجه شوند فرد ناشناسی که در ساختمان حضور داشت از دوستان قدیمی مقتول بوده و با وی در داخل ساختمان مراودات مالی داشته است. گذشته

بررسی ها نشان داد مقتول و دوستش به دلایل نامعلومی با هم درگیر شدند که در جریان آن مقتول کشته شد. کارآگاهان پس از اقدامات اطلاعاتی گسترده متهم را در یک عملیات غافلگیرانه با دستور قضایی در مخفیگاهش در جنوب تهران دستگیر کردند. در بازرسی از منزل متهم گوشی مسروقه مقتول کشف شد.

متهم پس از دریافت مدارکی مبنی بر دست داشتن در این جنایت هولناک به قتل اعتراف کرد. وی مدعی شد که به قصد آزار و اذیت مقتول مورد حمله قرار گرفته و با سنگ بزرگی که در خانه بود به سر وی کوبیده و سپس بند هودی مقتول را به گردن او انداخته و جسد را به سمت دستشویی می کشاند. متهم با دستور قانونی از سوی مقام قضائی جهت کشف جرائم احتمالی و روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

ت ت
کدخبر: 176792 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها