عکسی باورنکردنی از داخل این قصر در زعفرانیه که هوش از سر همه برد/ تصویر

خانه ای در زعفرانیه تهران به قیمت 650 میلیارد تومان برای فروش به آگهی گذاشته شده است. این خانه هم رده خانه رونالدو در منچستر است.

عکسی باورنکردنی از داخل این قصر در زعفرانیه که هوش از سر همه برد/ تصویر

به گزارش منیبان، کریس رونالدو در منچستر خانه لاکچری خود را به قیمت 370میلیارد تومان 5.5 دلار برای فروش گذاشته است.

این در حالی است که یک خانه در زعفرانیه 650 میلیارد تومن قیمت‌گذاری شده است.

zafaranie-house-vaghtesobh

 

خانه رونالدو در منچستر با تمام امکانات رفاهی

 

ستاره پرتغالی پیشین یوونتوس پس از بازگشت به منچستریونایتد در عمارتی اقامت داشت. که همه امکانات رفاهی را برای او و اعضای خانواده‌اش فراهم می‌کند.

دوره دوم بازیگری کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد آغاز شد و او برای تیمی که او را به شهرت رساند به میدان خواهد رفت. در این مدت اما او شرایط یک زندگی راحت را برای خود و خانواده‌اش در منچستر فراهم کرده است.

در همین راستا او عمارتی مجلل و دارای همه امکانات رفاهی را برای سکونت خانواده‌اش در نظر گرفته است. این عمارت که در حومه منچستر واقع شده دارای 7 اتاق، استخر، سونا، سینمای خانگی و باشگاه بدنسازی با تمام لوازم مورد نیاز است.

هر یک از 7 اتاق این عمارت دارای سرویس بهداشتی جداگانه است. شاید تنها نکته منفی این عمارت برای رونالدو کمبود جا در پارکینگ است که ظرفیت تنها دو خودرو را دارد.  به این ترتیب او باید از بین کلی خودروی لوکس خود دو تا را برای رفت و آمد تا زمین تمرینی انتخاب کند. رونالدو برای این خانه از یک تیم امنیتی شامل 6 نگهبان استفاده می‌کند.

cristiano-ronaldo-house-vaghtesobh


ت ت
کدخبر: 178130 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها