ضرر جبران ناپذیر تپسی به روح و روان مردم!

حتی اگر هم تپسی توانست به تعهدات خود عمل کند و به همه خانواده ها سرویس ارایه دهد اما واقعا کدام خانواده می تواند برای رفت و آمد یک سال فرزند خود به این پلتفرم اعتماد کند؟ کاش اگر مدیران تپسی وجدان داشتند خودشان را لحظه ای به جای این خانواده ها می گذاشتند تا حداقل یاد بگیرند اندازه دهان خود لقمه بردارند.

ضرر جبران ناپذیر تپسی به روح و روان مردم!

به گزارش منیبان؛ اوایل شهریور ماه بود که پلتفرم معروف و مثلا معتبر تپسی تبلیغات وسیع خود را در خصوص ارایه سرویس مدرسه آغاز کرد. تبلیغی که از در و دیوار برای مردم می ریخت و تاحدودی هم وسوسه کننده بود. اینک هه این سرویس نسبت به سرویس مدارس 30 درصد ارزانتر است و تپسی پول تعطیلات غیررسمی مثل زمان آلودگی هوا و شرایط جوی را به مشتری برمی گرداند و از بهترین راننده های خود برای سرویس مدارس استفاده می کند. ضمن اینکه  در صورت استفاده از خدمات تپسی، امکان ردیابی اینترنتی سرویس هم برای پدران و مادران وجود داشت. قطعا این آپشن ها با توجه به افزایش چشمگیر قیمت سرویس مدارس برای خانواده ها جذاب بود و با توجه به اینکه تپسی هم در سال های اخیر خدمات رسانی قابل قبولی به مردم داشته به این پلتفرم اعتماد کردند و تصمیم گرفتند از خدمات سرویس مدرسه تپسی استفاده کنند اما همه چیز آنطور که می باید اتفاق نیفتاد.  سرویس مدرسه تپسی بدون اطلاع قبلی به خانواده‌ها، روز دوم مهر اعلام کرده تا دهم از سرویس خبری نیست.

این موضوع باعث سردرگمی بچه مدرسه‌ای‌ها و خانواده‌هایشان شده است. این در حالی است که این پلتفرم هر روز به مردم پیامک می داد که اگر تا 29 شهریور واریزی خود را انجام ندهید هفته اول مهر خبری از سرویس نیست اما در نهایت اتفاقی که رخ داد این بود که روز سوم مهر هیچکدام از خانواده هایی که برای استفاده از سرویس تپسی ثبت نام کرده و پول هم واریز کرده بودند، گیج و هاج  و واج مانده بودند که حالا برای رفت و آمد فرزندان خود چکار کنند آن هم درست یک روز مانده به بازگشایی مدارس! جالب اینجاست که مدیران محترم تپسی نه تنها روز یکشنبه دوم مهر هیچ اطلاع رسانی به خانواده ها نکردند بلکه تنها راه ارتباطی خانواده‌ها با شماره مرکز تماس 1630 تپسی بود که با اختلال روبرو بود و تماس گیرنده به هیچ کدام از داخلی‌های مرکز تماس تاکسی اینترنتی تپسی متصل نمی‌شد  . با شاهکار بزرگ شرکت تپسی کلی خانواده ماندند که برای رفت و آمد فرزندان خود به مدرسه روی تپسی حساب باز کردند اما تا امروز که چهارم مهر ماه است هم برای بسیاری از خانواده ها هنوز سرویس فعال نشده و تپسی هنوز هم نمی تواند با اطمینان از اختصاص سرویس به همه خانواده ها خبر دهد. اما حالا بخوانید بهانه های تپسی را بابت چنین اهمال کاری بزرگ. خبرنگار منیبان برای پیگیری این موضوع با نگار عرب مدیر روابط عمومی تپسی تماس گرفت و علت را جویا شد اما حقیقتا پاسخ ها قانع کننده نبود. طبق گفته خانم عرب تغییر ساعات مدارس و استقبال بی سابقه مردم از سرویس مدرسه تپسی باعث شده ارایه خدمات این پلتفرم به تعویق بیفتد. وقتی هم می پرسیم اگر زیرساخت ها فراهم نبوده چرا تپسی اقدام به ارایه این سرویس کرده اما واقعا جواب قانع کننده ای برای ما و خانواده هایی که گرفتار این بدقولی بزرگ شده اند داده نشد. 

جالب اینجاست که مدیران تپسی می گویند ما در این زمینه فقط می‌توانیم از خانواده‌ها عذرخواهی کنیم و نهایتا کد تخفیفی 50 هزار تومانی برای دو مسیر رفت و برگشت خانواده‌ها در نظر گرفته‌ایم. امروزه بسیاری از خانواده‌ها برای دانش‌آموزان خود خصوصا در مقطع ابتدایی از خدمات سرویس استفاده می‌کنند، در صورت نبود این خدمت یکی از والدین باید فرزند خود را تا مدرسه همراهی کرده و دوباره به محل کار یا منزل باز گردد و پس از تعطیلی مدارس نیز باید شخصا در مدرسه حاضر شود و نهایتا فرزند خود را تا منزل همراهی کند، این در حالی است که در صورت شاغل بودن هر دو والد عملا یکی از آنها باید تا 10 مهرماه قید کار خود را بزند که مدیران تپسی برای این موضوع تنها راه حلی که در نظر گرفته‌اند برگشت هزینه این 10 روز و اعمال کد تخفیف 50 هزار تومانی است که قطعا خسارت وارده به خانواده‌ها را جبران نمی‌کند. علاوه بر این خسارت روحی و روانی که به خانواده ها و حتی دانش آموزان وارد می شود، خسارت مالی را هم در نظر بگیرید چون تپسی از تمام مشتریان پول دریافت کرده و خدمات ارایه نداده است. سوال اصلی اینجاست که چطور این تاکسی اینترنتی تا آخرین لحظات ثبت نام پیگیر واریز مابقی وجه از سوی خانواده‌ها بوده اما حالا با بروز مشکلاتی که توضیح دقیقی هم درباره آن داده نشده است و تنها به بهانه افزایش درخواست‌ها با یک عذرخواهی و یک کد تخفیف فرار رو به جلو می‌کند؟ باید دید با توجه به گلایه تعداد زیادی از خانواده‌های ثبت نام کننده برای سرویس مدرسه تپسی لازم به نظر می رسد که دستگاه‌های نظارتی به این موضوع ورود کنند اما ای کاش مدیران تپسی کامنت های خانواده های عصبانی از این بدقولی و بی اخلاقی بزرگ را در صفحه اینستاگرام تپسی بخوانند و ببینند که در روزهای شروع مدارس چه اعصاب و روانی از خانواده ها به هم ریخته اند. در پایان لازم است یک سوال از شرکت تپسی بپرسم؛ برفرض حتی اگر هم تپسی توانست به تعهدات خود عمل کند و به همه خانواده ها سرویس ارایه دهد اما واقعا کدام خانواده می تواند برای رفت و آمد یک سال فرزند خود به این پلتفرم اعتماد کند؟ کاش اگر مدیران تپسی وجدان داشتند خودشان را لحظه ای به جای این خانواده ها می گذاشتند تا حداقل یاد بگیرند اندازه دهان خود لقمه بردارند. 


ت ت
کدخبر: 178248 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها