تاریخ واریز مابه التفاوت مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

مابه التفاوت مستمری مدد جویان بهزیستی حدود ۵ ماه به تاخیر افتاده است و از سوی دیگر کمک معیشتی جهت درمان افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید فاقد شغل به مدت یکسال واریز نشده است این موضوع دغدغه شهروند خبرنگار ما شد و با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

تاریخ واریز مابه التفاوت مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

به گزارش منیبان به نقل از باشگاه خبرنگاران، مابه التفاوت مستمری مدد جویان بهزیستی حدود ۵ ماه به تاخیر افتاده است و از سوی دیگر کمک معیشتی جهت درمان افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید فاقد شغل به مدت یکسال واریز نشده است این موضوع دغدغه شهروند خبرنگار ما شد و با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

سلام مدت پنج ماه است که مابه التفاوت مستمری مددجویان بهزیستی کشور واریز نشده است. هر ساله از ابتدای سال باتوجه به اعلام دولت مبلغی به حقوق مستمری سال قبل اضافه می‌شود که بصورت ماهیانه تا پایان سال مربوطه ادامه دارد و در صورت عدم پرداخت به موقع افزایش حقوق اعلام شده از طرف دولت، جهت ماه‌هایی که حقوق بدون افزایش دریافت شده، مابه التفاوت آن پرداخت می‌شود. فقط این مابه التفاوت نیست که واریز نشده است، بلکه به افراد دارای معلولیت با درجه شدید وخیلی شدید فاقد شغل مبلغ 4 الی 5 میلیون تومانی جهت درمان واریز می شد اکنون حدود یکسالی است که این مبلغ واریز نمی شود. خواهش می کنم رسیدگی کنید.


ت ت
کدخبر: 178316 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها