دستگیری عجیب قاتل مرد جوان به محض ورود به ایران

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری قاتل شهروند خاشی طی یک عملیات ویژه کارآگاهان پلیس، پس از 5 سال فرار و زندگی مخفیانه، در شهرستان خاش خبر داد.

دستگیری عجیب قاتل مرد جوان به محض ورود به ایران

به گزارش منیبان به نقل از خبر فوری، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تیر ماه سال 1397 در پی اعلام خبری مبنی بر  قتل  فردی در شهرستان خاش و متواری شدن عامل این جنایت به خارج کشور، اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس برای شناسایی و  دستگیری  آن آغاز شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود با اشاره به بررسی های دقیق پرونده تصریح کرد: کارآگاهان پلیس شهرستان خاش تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی قاتل آغاز کردند که با انجام اقدامات تخصصی توانستند عامل این قتل را که پس از 5 سال به صورت غیر قانونی وارد کشور شده بود، شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس در نهایت، طی یک عملیات ضربتی قاتل در مخفیگاهش پس از 5 سال زندگی مخفیانه دستگیر که از وی یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه مهمات مربوطه و نیز 4 کیلو و 600 گرم  تریاک  کشف شد.

سردار جلیلیان در پایان با اشاره به این که متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به قتل شهروند خاشی اعتراف کرد، اظهار داشت: قاتل انگیزه خود از انجام ارتکاب جرم اختلافات قبلی عنوان کرد.

ت ت
کدخبر: 180252 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها