خوشگلی زیاد برای این دختر دردسرساز شد/ عکس

زیبایی این دختر برای او درد سر ساز شد.این دختر خوشگل از بلاهایی که به خاطر زیبایش بر سرش امده است گله میکند ! این دختر روسی که در لندن زندگی می کند بخاطر خوشگلی بیش از حدش بیکار مانده است !

خوشگلی زیاد برای این دختر دردسرساز شد/ عکس

به گزارش منیبان به نقل از ایران ناز ، زیبایی این دختر برای او درد سر ساز شد.این دختر خوشگل از بلاهایی که به خاطر زیبایش بر سرش امده است گله میکند ! این دختر روسی که در لندن زندگی می کند بخاطر خوشگلی بیش از حدش بیکار مانده است !

155945552550005-irannaz-com

به گزارش ایران ناز ایرینا کوا، پس از ناکامی در پیدا کردن شغل، یک خرده فروشی لباس آنلاین را راه اندازی کرده است، زیرا او بسیار زیبا است .

ماجرا ازین قرار است که به گزارش ایران ناز ایرینا از مدرسه حقوق فارغ التحصیل شد و سعی در پیدا کردن یک شغل مناسب داشت اما نمی توانست چنین کاری را انجام دهد چرا که زنان حاضر به اعتماد به او نبودند و زیباییش را تهدیدی علیه خود میدانستند، در حالی که مردان هم او را بخاطر زیباییش جدی نمی گرفتند.

ایرینا معتقد است که ظاهر جذابش مشکلش است که چرا او کار شایسته ای را دریافت نکرده است، به خصوص زیبایی چشم و لب او باعث حواس پرتی مردان میشود.او میگوید به ندرت آرایش می کند.

در حالی که عامل استخدام، او را تشویق کرد که موهایش را تیره کند تا در برنامه شغلی جدی تر نگاه کند، اما رنگ موهای بلوندش را دوست دارد و نمی خواهد آن را تغییر دهد و تصور می کند که رنگ مو آزادی شخصی است.

 

ت ت
کدخبر: 182913 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها