گروگانگیران افغان در تهران دستگیر شدند!

چند روز قبل، مرد جوانی آشفته و پا برهنه جلوی یک خودروی عبوری را در جاده‌ای فرعی اطراف تهران گرفت و از راننده درخواست کمک کرد.

گروگانگیران افغان در تهران دستگیر شدند!

به گزارش منیبان به نقل از ایران، چند روز قبل، مرد جوانی آشفته و پا برهنه جلوی یک خودروی عبوری را در جاده‌ای فرعی اطراف تهران گرفت و از راننده درخواست کمک کرد. مرد جوان که بشدت زخمی شده بود از راننده خواست او را به اولین مقر پلیس برساند.

وی که خود را رحمان معرفی کرد به مأموران گفت: تاجر هستم و با همکارم از کشورمان که در همسایگی ایران است برای تجارت به ایران آمدیم. زن جوانی به نام کبری رابط ما بود. کبری با خودروی پژویی دنبالمان آمد و با این ترفند که قرار است ما را به شرکت‌شان ببرد، سوار خودرواش کرد. اما یک ساعت بعد وارد باغی در اطراف تهران شدیم. به محض ورود چهار مرد به ما حمله کرده و دست‌ها و پاهایمان را بستند. در حالی که تحت شکنجه مردان خشن بودیم آنها از ما خواستند با خانواده‌هایمان تماس گرفته و از آنها درخواست ۹۰ هزار دلار برای آزادی کنیم. یکی از مردان که نگهبان بود شب‌ها در باغ می‌ماند اما سه مرد دیگر به صورت شیفتی جایشان را تغییر می‌دادند. با دوستم قرار گذاشتم او حواس نگهبان را پرت کند تا من فرار کنم و در صورتی که موفق شدم، او هم لحظاتی بعد فرار کند. شب حادثه از غفلت نگهبان استفاده کرده و فرار کردم اما قبل از اینکه دوستم بتواند فرار کند سایر اعضای باند آمدند و نمی‌دانم چه بلایی سر او آمده است.


ت ت
کدخبر: 182924 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها