مرد بیچاره 20 سال نقش خواهر مرده اش را برای مادرش بازی کرد/عکس

مردی که به دلیل مادر پیرش به شکل زن درآمده بود علت جالبی برای اینکار داشت، وی به دلیل خواهرش اینکار را می‌کرد تا مادرش آرامش دلیل داشته باشد.

مرد بیچاره 20 سال نقش خواهر مرده اش را برای مادرش بازی کرد/عکس

به گزارش منیبان، یک مرد زن شده هست تا مادرش را از بیماری روانی نجات دهد .یک مرد چینی بیست سال هست که لباس خواهرش مرده اش را بر تن می‌کنند تا به این روش مادر بیمارش را برای تحمل از دست دادن دخترش یاری کند.

96926893-parsnaz-com

مردی که نامش منتشر نشده هست با انتشار کلیپ کوتاهی از خود در مورداینکه سالهاست لباس زنانه شبیه لباس خواهر فوت شده اش را میپوشد گفت.این مرد چینی ماجرای خود را آن گونه آغاز کرد که :سالها پیش خواهرم را از دستدادم مادر پیرم به علت غم از دست دادن دخترش دچار افسردگی شده بود.

و در حالابتلا به مشکلات روانی بود تا این که تصمیم گرفتند راهی برای درمان او پیشبگیرمبرای همین تصمیم گرفتم جای خالی خواهرم را برای او پر کنم و از همانروز لباس زنانه بر تن کردم. این مرد چینی که هنوز ازدواج نکرده هست بدونتوجه به نظرات دیگران این سبک لباس را برتن می‌کند تا مادرش را بازهم شاد ببیند.

او در ادامه میگوید:اینکار را برای مادرم انجام میدهم و از آن به هیچوجه ناراحت نیستم ، هرکس به نظرش این رفتار عجیب هست خیلی راحت میتواند به من و پوششم نگاه نکند.در بخشی از فیلم پیرزنبا دست به مرد چینی اشاره می‌کند و می‌گوید این دختر من هست.

ت ت
کدخبر: 183518 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها