این دختر با چهره ترسناکش ادعا می کند از نسل گرگ ها متولد شده است/عکس

نایا اوکامی دختر گرگینه آمریکایی 28 ساله ای است که خود را یک زن گرگینه می داند.

این دختر با چهره ترسناکش ادعا می کند از نسل گرگ ها متولد شده است/عکس

به گزارش منیبان به نقل از پارس ناز، نایا اوکامی دختر گرگینه آمریکایی 28 ساله ای است که خود را یک زن گرگینه می داند.

این زن آمریکایی درباره زندگی منحصر به فرد خود صحبت کرده و به کسانی که او را “بیمار روانی” می نامند، پاسخ داده است. خانم نایا اوکامی، اهل سیاتل در آمریکا، خود را یک (تریان) می نامد، که به عنوان یک حیوان منقرض شده یا زنده غیرانسان شناخته می شود.

2110263372-parsnaz-com

اوکامی معتقد است که او از نظر روحی و روانی یک گرگ بریتیش کلمبیا است. این دختر 28 ساله به صورت آنلاین از نام کاربری NaiaGoesAwoo در شبکه های اجتماعی استفاده می‌کند. او که در پادکست I’ve Got News For You صحبت می‌کرد، گفت که گرگ بودن زندگی روزمره، روابط یا شغل او را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. نایا می گوید واقعاً به چیزهای بدی که مردم در مورد او آنلاین می گویند اهمیت نمی دهم.

خانم نایا که همچنین یک فرد تراجنسیتی است، گفت تنها 10 سال داشت که شروع به گفتن اینکه “روح یک گرگ” کرد و قبل از یافتن اصطلاح therian، سال ها صرف کشف هویت خود کرده بود. این دختر آمریکایی گفت که “در همه سطوح به جز جسمی” یک گرگ است. او اغلب زوزه می کشد و گاهی اوقات هنگام لباس پوشیدن دم و گوش خودش را جدا می کند.

نایا همچنین زمان هایی را به صورت داوطلبانه بین گرگ های تربیت شده می گذراند تا با این حیوانات ارتباط برقرار کند. او می گوید: من از نظر روحی و روانی، خودم را به عنوان یک گرگ می شناسم اما می دانم که انسان هستم. من روی دو پا راه می روم، کار دارم، شغل دارم و شریک زندگی من هم یک انسان است. خانم نایا در مورد هویت خود آشکارا صحبت کرده است و انتقادها را کنار زده است.

ت ت
کدخبر: 183522 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها