عکسی غیرقابل باور از دختر 184 کیلویی که خودش را لاغر کرد/عکس

النا گودال دختری که 184 کیلوگرم وزن داشت بعد از گرفتن رژیم و لاغر شدن توانست حسابی لاغر شود و اکنون مدام به ورزش می‌پردازد.

عکسی غیرقابل باور از دختر 184 کیلویی که خودش را لاغر کرد/عکس

به گزارش منیبان، النا گودال دختری که 184 کیلوگرم وزن داشت بعد از گرفتن رژیم و لاغر شدن توانست حسابی لاغر شود و اکنون مدام به ورزش می‌پردازد.اراده بعضی از افراد در کاهش وزن و لاغر شدن واقعا ستودنی هست از مردی که به دلیل دخترش 80 کیلو وزن کم کرد تا زنی که برای ثابت عشق به نامزدش نیمی از وزنش را سوزاند و حالا زن جوانی که بعد از ترک خوردن فست فود 115 کیلوگرم وزن کم کرده هست.

186080599-parsnaz-com

“النا گودال” 29 ساله که زمانی به واسطه اعتیاد به خوردن فست فود و غذا های رستورانی با 184 کیلوگرم وزن یکی از سنگین وزن ترین زنان شهر و کشورش بود امروز با کاهش وزن بی نظیر اش سرشناس شده هست.النا 2 سال پیش زمانی که برای معاینه ساده به علت یک مریضی نه عمده جدی به دکتر مراجعه کرد فهمید که آن قدرها هم اوضاع خوبی ندارد ،

دکتر خیلی ساده و صریح به او گفت که به علت این سبک تغذیه و اضافه وزن گذشته از 35 سالگی حتما خواهد مرد. دیابنت نوع 2 و کبد در معرض چرب شدن در حد خطرناک تنها بخشی از مشکلات جسمی بود که دکتر در تشریح اوضاع جسمی او گفت .


ت ت
کدخبر: 183553 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها