کشف اسکلت یک زن خون اشام همه را وحشت زده کرد/ عکس

چند روز پیش کشف اسکلت زن خون آشام در لهستان حواشی زیادی زیادی را در رسانه و شبکه های اجتماعی به راه انداخته است.

کشف اسکلت یک زن خون اشام همه را وحشت زده کرد/ عکس

به گزارش منیبان به نقل از پارس ناز، چند روز پیش کشف اسکلت زن خون آشام در لهستان حواشی زیادی زیادی را در رسانه و شبکه های اجتماعی به راه انداخته است. یک تیم تحقیقاتی در یکی از روستاهای لهستان جسد یک زن خون آشام را کشف کرده اند که داسی روی گلویش قرار داده شده بود تا از ورود مجدد به دنیای زندگان جلوگیری شود. همچنین پاهای این زن از ناحیه انگشتان به زمین قفل شده بود. در ادامه بیشتر صحبت می کنیم.

546334065-parsnaz-com

بقایای یک “خون آشام” ماده که با داس در گلویش در زمین دفن شده بود تا از بازگشت او از مردگان جلوگیری کند در لهستان پیدا شد. استخوان های این خون آشام در حین کار باستان شناسی در گورستانی قرن هفدهمی در روستای پین لهستان پیدا شد. پروفسور پولینسکی گفت که داس روی گردن زنان خون آشام گذاشته می شود تا از بازگشت آنها از دنیای مردگان محافظت کند.

به عنوان یکی دیگر از اقدامات احتیاطی، علاوه بر داس، این اسکلت با انگشت پا قفل شده بود. محققان همچنین یک کلاه ابریشمی روی سر آن پیدا کردند. این نشان می‌دهد که او از موقعیت اجتماعی بالایی برخوردار بوده است. پولینسکی گفت سایر اقداماتی که در آن زمان استفاده می شد شامل بریدن سر و پاها بود. کشف این جسد، حواشی زیادی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است.


ت ت
کدخبر: 183939 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها