بچه عجیبی که بعد ازدواج این زن با شوهر عروسکش به دنیا آمد/ عکس

یک زن برزیلی آنقدر خوش شانس است که با کسی که فقط برای او «ساخته شده» ازدواج کرده است. بله، شوهرش به معنای واقعی کلمه از پارچه ساخته شده است. مریونه مجبور شده با این عروسک ازدواج کند زیرا می گوید که مارسلو (عروسک پارچه ای) او را باردار کرده است.

بچه عجیبی که بعد ازدواج این زن با شوهر عروسکش به دنیا آمد/ عکس

به گزارش منیبان به نقل از ایران ناز، این زن پس از ازدواج نیز فرزند زیبایی به شکل خود مارسلو به دنیا آورد. به گزارش پارس ناز، مریونه روچا مورایس، 36 ساله، عاشق رقص “فارو” بود. برای این رقص یک شریک لازم است. اما مریونه هیچ شریک رقصی نداشت. او اغلب در این مورد نزد مادرش شکایت می کرد. به همین دلیل مادرش یک عروسک پارچه ای ساخت. او این عروسک را که مارسلو نام داشت درست کرد تا کمبود شریک رقص مریونه را جبران کند.

با این حال مریونه گفت که در همان نگاه اول عاشق مارسلو شده است. مارسلو از ابتدا در زندگی مریونه مهمتر از یک شریک رقص بود. با گذراندن زمان با هم، حالا رابطه آنها عمیق تر شده است. خانم مریونه گفته که: مارسلو هرگز با او دعوا و بحث نمی کند و همیشه او را درک می کند. زن برزیلی گفته که این شریک زندگی عروسکی بسیار وفادار است.

229967702-parsnaz-com (1)

خانم مریونه همچنین گفته است که: مارسلو، شریک زندگی اش، مردی است که همه زنان او را می‌خواهند و به همین خاطر هم به من حسادت می‌کنند. من همیشه در زندگی ام چنین فردی را می خواستم. آنها سپس شروع به زندگی مشترک در یک خانه کردند. با این حال، با وجود بسیاری از چیزهای خوب، مشکل مارسلو این بود که او از وسایل ضد بارداری استفاده نمی کرد. بنابراین مریونه متوجه شد که پس از چندین ماه با هم بودن “باردار” شده است.

ت ت
کدخبر: 183971 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها